Dr. Miles
Expert
De har inte prio inträde före andra som de erbjöd på Gröna Lund så tror jag att även andra som kommer in i LEGOLAND samma dag kan få glass och läsk från dem.Glöm nu inte att SAS bjuder på glass och läsk om man bokar via dom![]()
De har inte prio inträde före andra som de erbjöd på Gröna Lund så tror jag att även andra som kommer in i LEGOLAND samma dag kan få glass och läsk från dem.Glöm nu inte att SAS bjuder på glass och läsk om man bokar via dom![]()
Du är nog dock kungen hemma, så det är väl kanske värt det....Skulle aldrig nämnt detta för dottern på 10 år. Nu har jag bokat fyra personer till BLL över helgen och två nätter på hotell. Med inträde till Lalandia så blir detta dyra eventbiljetter... Men kanske roligt...![]()
Skulle aldrig nämnt detta för dottern på 10 år. Nu har jag bokat fyra personer till BLL över helgen och två nätter på hotell. Med inträde till Lalandia så blir detta dyra eventbiljetter... Men kanske roligt...![]()
Hur som, jag åker ner med sonen och kör Legoland lördag och halva söndag. Det nya Ninjagolandet kommer att hålla oss sysselsatta.
Härligt. Är det fler som ska åka ner 27-28 AUG? Kanske ett BC-meetup på Legoland?? Eller med hörselskydd på Lalandia.![]()
Varför gjorde inte jag så? Flyger hem från Amsterdam med sista flyget på lördagskvällen och flyger ut med första på söndagsmorgonen till Billund. Vet inte riktigt hur jag tänkte där....Åker dit med dottern, 8 år på söndag. Flyger in från Amsterdam på morgonen. Hoppas på vettigt väder, det är ostadig prognos för närvarande.