Mikael Stillman
Medlem
Ser fram mot en trevlig dag med mina tre söner. Vi var där i ifjol också. Det får gärna bli en årlig tradition.
Tittade precis yr och det ska vara sol både lördag och söndag och inget regn (det har dock ändrat sig hela veckan).Ser ut att regna just nu - weather gods, be on our side!
Låter kul, kan ju bli ett tillfälle att ta en öl eller två dessutomTittade precis yr och det ska vara sol både lördag och söndag och inget regn (det har dock ändrat sig hela veckan).
Finns det intresse av att mötas upp på grönan för de som vill. Säg en specifik plats och tidpunkt så kan de som vill komma dit då? Kanske utanför Jetline (sponsrades väl av sas/linjeflyg tidigare) så kan vi köra ett bc åk också?
OT: Forumets auto-correct gör tyvärr att inlägg som detta blir obegripliga om man inte vet vad som avses. Ska vi ha det så här...?Ser att en av mina vouchers för grönan så finns ingen QR kod utan det står att vouchern gäller för 4 personer. Medan de två kompletterande jag fick var delade och med unika QR-koder...
Kändes skumt.. Någon mer som har voucher utan QR-kod?
Vadå, har du inte fått någon Qatar Airways-kod från SAS!?OT: Forumets auto-correct gör tyvärr att inlägg som detta blir obegripliga om man inte vet vad som avses. Ska vi ha det så här...?
Kolla vilka som sitter och dricker skumpa inne på någon bar på Grönan.Hur gör man för att känna igen andra forummedlemmar på Gröna Lund? Praxis på det här forumet tycks ju vara anonymitet![]()
Menar du Pommac?Kolla vilka som sitter och dricker skumpa inne på någon bar på Grönan.