Senaste nytt

SAS Eurobonusshop julkalender 2020

More shattered dreams...

Är det samma pris som dagen innan ett "erbjudande", är det inte märkligt om den potentiella köparen överväger att strunta i köpet, eller att produkterna köpes till ett betydligt lägre pris från en annan säljare. Om det överhuvudtaget vore tal om en krossad dröm i ett sådant scenario, är det den förlorande säljaren som drabbas av det i och med en förlorad kund och mindre bra publicitet. :D

Årets SAS-adventskalender är en besvikelse.

Tyvärr är det ju, precis som de senaste åren, inte en SAS-adventskalender utan en Eurobonus Shop-kalender, och ingen av dessa har väl varit särskilt upphetsande. Det var annat första året som jag hängde här på BC när SAS hade en "riktig" egen kalender med bra priser, och trippelpoängserbjudanden och sånt.

Dagens lucka är produkter från Molton Brown, men vad jag har kunnat se så är det samma pris som det var igår. Möjligt att det uppdateras senare under dagen. I annat fall är det ingen vits av EuroBonus-shoppen att ha någon adventskalender.

Ingen vits för oss kunder, nej, men möjligen kan det fortfarande vara bra för eurobonusshoppen. Alla lär inte ha lika bra koll som dig och inse att det inte är någon skillnad i pris motför tidigare dagar, utan får kalendermailet och kanske drivs till att göra ett köp de annars inte skulle ha gjort.

Det var annat första året som jag hängde här på BC när SAS hade en "riktig" egen kalender med bra priser, och trippelpoängserbjudanden och sånt.

För de som vill drömma sig tillbaka och komma ihåg att "allt var bättre förr":
SAS EuroBonus Julkalender 2013 | BusinessClass.se forum | 820 000 inlägg om resor

(Detta var första året jag var med på julkalendergalenskaperna, men enligt vissa kommentarer i den tråden så hade det funnits ännu bättre saker i tidigare års kalendrar.)

Tycker att SAS devalverar sitt egna varumärke när de håller på med sånt här.

27% på Skultuna är något jag associerar med Vingåker outlet, typ.

Toppen