Man kunde väl i alla fall se i html-koden vad som fanns bakom alla luckorna?!Min minnesbild är att man kunde öppna alla luckorna redan från dag ett
Man kunde väl i alla fall se i html-koden vad som fanns bakom alla luckorna?!Min minnesbild är att man kunde öppna alla luckorna redan från dag ett
Min minnesbild är att man kunde öppna alla luckorna redan från dag ett, eller var det året innan?
Man kunde väl i alla fall se i html-koden vad som fanns bakom alla luckorna?!
...vilket vi gärna ser en repris på om möjligtNej det var du @fcx som använde dina talanger för att "avslöja" vad som fanns bakom luckorn
EuroBonus Shop julkalender 2018 | Sida 3 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
Så var det ja, vilken elak människa jag var på den tiden.Nej det var du @fcx som använde dina talanger för att "avslöja" vad som fanns bakom luckorn
EuroBonus Shop julkalender 2018 | Sida 3 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
Snart säger du väl att tomten inte finns heller...Så var det ja, vilken elak människa jag var på den tiden.
Hmmm...
Använder man samma länkar som ifjol så blir det lätt att avslöja luckornas innehåll...
Ifjol var lucka 2:
Upp till 62% rabatt på bäddset och handdukar
Om ni öppnar Lucka 2 från fjolårets mail så är det inte bäddset och handdukar längre
Innehållet stämmer med den blurade bilden...
Har kvar länkarna från ifjol om ni vill att jag ska öppna någon utvald lucka...