Finns ju inte en stol till Reykavik för utannonserade 30K under den perioden... Inte?
Homer Medlem 20 Mars 2013 #11 FarewellFire skrev: Finns ju inte en stol till Reykavik för utannonserade 30K under den perioden... Klicka för att utvidga... Inte?
FarewellFire skrev: Finns ju inte en stol till Reykavik för utannonserade 30K under den perioden... Klicka för att utvidga... Inte?
FarewellFire Medlem 20 Mars 2013 #12 Öh... Så här såg det inte ut när jag kollade under maj månad. That´s... odd.
T Totopez Medlem 21 Mars 2013 #13 kristerj skrev: Annars du kan flyga till EWR, ta en hyrbil och pröva Kingda Ka. Det trycker på ganska bra i början, 0-200 km/h på strax under 4 sek ! Klicka för att utvidga... Varje coaster addict med självaktning har självklart åkt Kingda Ka. Det råkade genom noggrann planering slumpa sig så att just den blev nr 400 för min del.
kristerj skrev: Annars du kan flyga till EWR, ta en hyrbil och pröva Kingda Ka. Det trycker på ganska bra i början, 0-200 km/h på strax under 4 sek ! Klicka för att utvidga... Varje coaster addict med självaktning har självklart åkt Kingda Ka. Det råkade genom noggrann planering slumpa sig så att just den blev nr 400 för min del.