Remington Steele
Medlem
FiskgjuseVad heter Pandionfågeln? Finns den på riktigt eller är det just en pandionfågel?
FiskgjuseVad heter Pandionfågeln? Finns den på riktigt eller är det just en pandionfågel?
Vad heter Pandionfågeln? Finns den på riktigt eller är det just en pandionfågel?
Fiskgjuse
Jeg kan se at mit EB Mastercard Premium har opdateret sig til et Pandion kort på deres hjemmeside(fra mit Diamond kort) fra igår til idag, men jeg har ikke modtaget nogen velkomst pakke(Jeg har fornylig ændret adresse, så ikke umuligt at den er sendt til min gamle).
Jeg ved at der allerede er givet nogle ud for ca en måned siden(Min kollega fik en), men ryger alle ud på samme tid eller kommer det i forskellige batches?
Jeg går ud fra, at det er info de har modtaget fra SAS da jeg ikke har lavet nogle ændringer selv på mit EB MC kort i år.
Jeg ligger nok ca i Pandion "Spend territory", så jeg er naturligvis nysgerrig![]()
Brevet fick jag kanske för 3-4 veckor sen. Välkomstpaketet har jag inte sett till än men dröjer väl en månad till förmodligen.Det brukar först komma ett brev som berättar att du är pandion. Välkomstpaketet kommer långt senare. Säkert inte förrän december. Där någonstans imellan kommer MC kortet som bara har ett års giltighet så det är bra att få det tidigt i december. Så har det sett ut de senaste åren i Sverige.
Brevet fick jag kanske för 3-4 veckor sen. Välkomstpaketet har jag inte sett till än men dröjer väl en månad till förmodligen.
Nu ringede jeg ind til EB MC, og de bekræftede at jeg står som Pandion på den status liste de har modtaget - så jeg går ud fra at den er god nok.
Forventer absolut intet - det er trods alt stadig SAS![]()
Fast den börjar väl inte gälla förrän årsskiftet så undrar verkligen om kundtjänst kan se det. För övrigt så är det väl alla MC kort nu som går ut o inte bara till PandionsAnnars kan det ju vara värt att ringa SAS om du är orolig för statusen
De svenska Pandion MC korten har börjat skickats ut. Fick mitt i Måndags.