jonaspettersson
New member
Min första MR blir CPH - MAD den 25 augusti 1D till MAD och 1F hem.
l3ander skrev:Andra "MR" bli ARN-PMI den 3 juli. "MR" eftersom jag tar första flyget ut och sista hem. Planerade det så för att få en dag på Mallorca.Klicka för att utvidga...
Jan Petterson skrev:Gjorde en sån förra sommaren, var inte helt felKlicka för att utvidga...
NotRyan skrev:Det är inte en äkta, ju...Klicka för att utvidga...
NotRyan skrev:Det är inte en äkta, ju...Klicka för att utvidga...
Mikael64 skrev:Är det ngn som vet hur det ser ut med MR till Hamburg? Kan man vända i gaten eller måste man ut för att sedan ta sig tillbaka genom security?Klicka för att utvidga...
Mikael64 skrev:Är det någon av er som vet någon annan bra flygplats än Prag, Aten eller Hamburg för att göra en smidig Mr ? Utresan är från Arlanda.Klicka för att utvidga...
Gjorde denna för ett par månader sedan. Supersmidigt - gå av planet, till loungen (Sala), gå tillbaka till gate, boarda.Gnagel skrev:Har just bokat en MR GOT-PMI-GOT 6/8 och undrar hur det ser ut på flygplatsen i Palma de Mallorca. Måste man ut landside och gå in igen genom security eller är det bara att hänga kvar och vänta på att det är dags att boarda för hemresan?Klicka för att utvidga...
iRobert skrev:Gjorde denna för ett par månader sedan. Supersmidigt - gå av planet, till loungen (Sala), gå tillbaka till gate, boarda.Mikael64, jag kan rekommendera Malaga (AGP). Likt PMI är den busenkel och det finns riktigt billiga priser att hitta (2032:- i Plus GOT-AGP-GOT för egen del, som exempel.)Skall testa BCN 8/8. Håller tummarna för att det är smidigt där med (är vad jag hört iaf), samt att man slipperrunway incursions.....Klicka för att utvidga...
iRobert skrev:Mikael64, jag kan rekommendera Malaga (AGP). Likt PMI är den busenkel och det finns riktigt billiga priser att hitta (2032:- i Plus GOT-AGP-GOT för egen del, som exempel.)..Klicka för att utvidga...
Alf skrev:Men är man flygtokig så kan det vara en variant.Klicka för att utvidga...
baggiobag skrev:Behöver köra en MR innan sista juli för att få EBG. Behöver enbart 1500 poäng. Lågt pris viktigare än upplevelse. Tips?Klicka för att utvidga...