Kandinsky skrev:Hur ser det ut på sas, måste man faktiskt borda planet för att få baspoängen? Eller fungerar det att boka, checka in och helt strunta i att gå ombord?Klicka för att utvidga...
Kandinsky skrev:Hur ser det ut på sas, måste man faktiskt borda planet för att få baspoängen? Eller fungerar det att boka, checka in och helt strunta i att gå ombord?Klicka för att utvidga...
Är sugen på Arlanda-Alicante sön 9 nov, 2104 kr vilket ger 10000 baspoäng.Jonas C skrev:Attraktiva priser till Spanien i PLUS. ARN-ALC/AGP för 2104kr. Med andra ord bör 10 sådana resor räcka till ett EB Diamond, förutsatt att man har EBG från början.Klicka för att utvidga...
SeaPlanePilot skrev:Är sugen på Arlanda-Alicante sön 9 nov, 2104 kr vilket ger 10000 baspoäng.Nån mer som vill hjälpa till att dricka upp det luxemburgska bubblet?Klicka för att utvidga...
SeaPlanePilot skrev:Är sugen på Arlanda-Alicante sön 9 nov, 2104 kr vilket ger 10000 baspoäng.Nån mer som vill hjälpa till att dricka upp det luxemburgska bubblet?Klicka för att utvidga...
nih23 skrev:9 nov ARN ALC låter faktiskt riktigt trevligt, men jag får avvakta en liten stund innan jag bestämmer mig.Har några Tokyo resor planerade och jag tror att jag kommer att vara i Tokyo även den helgen.Klicka för att utvidga...
l3ander skrev:Någon som vet hur det ser ut i Madrid? Behöver jag ut och in genom säkerhetskontroll?Klicka för att utvidga...
Vänta vid gaten!? Helgerån, på min ära.agehall skrev:I Madrid kommer du ut direkt i transithallen och kan vänta vid samma gate för att borda planet tillbakaKlicka för att utvidga...
Carl skrev:Dr Miles, SAS tillämpar ju öppet köp 24 timmar så det är ju egentligen inga problem med en GO biljett.Klicka för att utvidga...