erik2000
Medlem
Just det, glömde det. Det är 4 legs!Hur många legs behöver du? Kolla in exemplet med VCE som postades här i tråden, kräver dock övernattning om du vill då in så många ben som möjligt.
Just det, glömde det. Det är 4 legs!Hur många legs behöver du? Kolla in exemplet med VCE som postades här i tråden, kräver dock övernattning om du vill då in så många ben som möjligt.
Varför tror du det?En annan fråga är om SAS har ändrat bonusen för Conscious Traveler till vanliga Eurobonus poäng i stället för Nivåpoäng som det var tidigare? Dvs nu får man inte några nivåpoäng?
Hmm, jag tittade på mina egna framsteg och där står det bara eurobonus poäng.
Jo jag såg den och det är ju lovande men min egen erfarenhet är att står olika saker på olika ställen på SAS hemsida är det alltid den som är sämst för kunden som gällerTog du ens en titt på länken ovan? Det står tydligt där:
"5 000 Bonuspoäng och Nivåpoäng sätts in på ditt EuroBonus-konto."
Va? SAS och andra företag är skyldiga att leverera det de lovar. Har man info eller reklam om något så är det vad som är mest fördelaktigt för kunden som gäller generellt.Jo jag såg den och det är ju lovande men min egen erfarenhet är att står olika saker på olika ställen på SAS hemsida är det alltid den som är sämst för kunden som gäller
Men jag hoppas givetvis att man får nivå poäng också.
Låter som ett bra argument att ingen har råkat ut för att "bara" få eurobonuspoängen.Va? SAS och andra företag är skyldiga att leverera det de lovar. Har man info eller reklam om något så är det vad som är mest fördelaktigt för kunden som gäller generellt.
Du kan utgå ifrån att inger ändrats om detta sedan det infördes då ingen rapporterar att de bara fått bonuspoäng.