På outstation är sannolikheten att det är samma plan väldigt hög, men inte 100%.Aldrig gjort någon milagerun men första blir på måndag. Flygningen är LLA - ARN - VNO, 1h15m där, sedan tillbaka VNO -ARN - LLA.
När checkar man in på VNO -ARN - LLA? Är det efter man landat i VNO och första sträckan är färdig?
Hur vet man om det är samma plan tillbaka?
Så fort det gårNär checkar man in på VNO -ARN - LLA? Är det efter man landat i VNO och första sträckan är färdig?
Bra fråga. Vet ej.Om man checkar in först och sedan tappar den innan avgång (man kan ju checka in dagen före), vad gäller egentligen då?
(helt med på att det aldrig är status vid bokning som gäller)
Min minnesbild är att i vissa länder går det inte att checka in online alls (ex. Egypten, Bulgarien mfl.) och i vissa länder går det inte att checka in online på regionala flygplatser (Split ett vanligt exempel). Italien borde inte höra till någon av de här kategorierna, men har tyvärr ingen hård källa att ge dig.Funkar det att åka CPH-VCE-CPH (Venedig alltså) med vändande flyg? Får inget tydligt svar från SAS kundservice om det går att checka in online för hemresan så att jag kan stanna airside på VCE.
Är det separata biljetter eller en genomgående för tur och retur?Funkar det att åka CPH-VCE-CPH (Venedig alltså) med vändande flyg? Får inget tydligt svar från SAS kundservice om det går att checka in online för hemresan så att jag kan stanna airside på VCE.
Det kommer du aldrig fåFunkar det att åka CPH-VCE-CPH (Venedig alltså) med vändande flyg? Får inget tydligt svar från SAS kundservice om det går att checka in online för hemresan så att jag kan stanna airside på VCE.
Allt ligger på samma bokning. En ganska ambitiös MR.Är det separata biljetter eller en genomgående för tur och retur?
Dåså, anslutningen är garanterad. Värsta som kan hända är att du missar flyget och SAS försöker boka om dig på en mer direkt rutt hem.Allt ligger på samma bokning. En ganska ambitiös MR.![]()