Är det nåt specifikt du är ute i Diamond statusen som får dig tänka i dessa banor? Att göra segment run för 8000 för att bli EBD är i min bok inte värt det nämligen. Skillnaden mot guld är just nu försvinnande litenJag saknar 23000 poäng innan 31 oktober för att bli EBD. Jag utgår från GOT och har kollat på HKG en snabb vända och det skulle generera typ 12 000 poäng för 8000 kronor. Det känns just nu som en OK resa men frågar gärna här innan jag börjar boka. Sedan ska jag till NYC i slutet oktober också och kan eventuellt tänka mig att köpa mig upp i nivå. Men jag tar gärna lite tips från folk som vet bättre!
Är det nåt specifikt du är ute i Diamond statusen som får dig tänka i dessa banor? Att göra segment run för 8000 för att bli EBD är i min bok inte värt det nämligen. Skillnaden mot guld är just nu försvinnande liten
Är det nåt specifikt du är ute i Diamond statusen som får dig tänka i dessa banor? Att göra segment run för 8000 för att bli EBD är i min bok inte värt det nämligen. Skillnaden mot guld är just nu försvinnande liten
Snygg poäng som ofta glöms bort!Softlanding EBG år2. Då har han nått ett EBG för 8000 kr jmf flyga in guld från scratch en gång till
Softlanding EBG år2. Då har han nått ett EBG för 8000 kr jmf flyga in guld från scratch en gång till
Softlanding EBG år2. Då har han nått ett EBG för 8000 kr jmf flyga in guld från scratch en gång till
Ja den är bra. Nyttjade själv den förra året. Dessvärre var detta innan gold for life offentliggjordes (att det går att få efter 10år i rad även innan man är pensionär) och jag tjänade under diamond året inte in motsvarande guldpoäng vilket gjorde soft landing - YES.Snygg poäng som ofta glöms bort!
Ouch!8-årig guldstreak - broken.