Senaste nytt

SAS EuroBonus Mileage Run (Baspoäng) tråd

Det är nog meningen att man ska ha bolag, men det går förmodligen bara att registrera den fysiska personen som en enskild firma när man skapar konto. Kommer inte ihåg hur det var men det går nog att komma runt för den ihärdige.
...
Organisationsnummer är inte obligatoriskt på anmälningssidan, så det öppnar ju för att man kan regga sig själv.

Jag reggade precis mitt AB, men det var enormt segt. Fick till sist bekräftelse på registreringen men ingen inloggning eller CMP-kod. Vet inte om det är att sidan är seg/buggig eller om de faktiskt har någon som granskar bolagsuppgifterna innan de skickar ut koden.

Går det att söka med ITA Matrix och få fram endast bokningsklass C och D exempelvis? Jag hittar bara att det går att välja vilken kabin som man önskar boka, men då får man fram P också..
Under extension codes kan du välja en eller flera bokningsklasser

F bc=c|bc=d ger dig bara träffar på C och D. Du kan låta kabinklassen vara cheapest available.

E380C43D-4EBF-4F3A-A7E6-1D1C86AF7AA4.png

Hej på er, behöver 3000 poäng till för att säkra mitt guld på sas och tar gärna emot tips på hur man kan uppnå detta så smärtfritt som möjligt.
Är öppen för det mesta, vill helst inte åka längre än inom Europa men har inga som helst problem med att vända på flygplatsen. Är det ett kul resmål så kan jag stanna 1/2 nätter, dock inte längre.

Har kollat på att ta en vända till London i plus för ~2000kr men börjar tröttna på London som resmål och upptäcker gärna något annat.

Resan måste vara avslutad 20:e november, är väldigt flexibel och kan åka när som helst förutom 8-13 November och 28 september-4 Oktober.
Tack på förhand!

Hej på er, behöver 3000 poäng till för att säkra mitt guld på sas och tar gärna emot tips på hur man kan uppnå detta så smärtfritt som möjligt.
Är öppen för det mesta, vill helst inte åka längre än inom Europa men har inga som helst problem med att vända på flygplatsen. Är det ett kul resmål så kan jag stanna 1/2 nätter, dock inte längre.

Har kollat på att ta en vända till London i plus för ~2000kr men börjar tröttna på London som resmål och upptäcker gärna något annat.

Resan måste vara avslutad 20:e november, är väldigt flexibel och kan åka när som helst förutom 8-13 November och 28 september-4 Oktober.
Tack på förhand!
Går även att köpa poängen rakt av, är det lika bra om man ändå inte tjänar så mycket på att flyga ihop poängen?

Tack på förhand!

Jag skulle tittat på Polen via CPH. ARN-CPH-GDN ger 3000 poäng ToR i plus och brukar gå att hitta till bra pris med lite framförhållning. Gdansk är helt klart värt en övernattning.

3000 poäng klarar du med direktflyg från ARN till Europa ToR i Plus Saver. De ställen som ofta har bra priser är HAM, BRU, AMS, CDG, PRG, ...

Toppen