3500kr t/r med LH i C och med bokningsklass D är någon hundring billigare än SAS Plus och borde (väl?) ge 4000 eurobonuspoäng (4 leg a 1000 poäng).Stockholm-Malaga-Helsingfors med SAS (Ireland)?
3500kr t/r med LH i C och med bokningsklass D är någon hundring billigare än SAS Plus och borde (väl?) ge 4000 eurobonuspoäng (4 leg a 1000 poäng).
Aha grymt! 8000 poäng för 3500kr. Ska dock dubbelkolla naturligvis då jag inte är helt haj ännu på dessa bokningsklasser som visas (eller inte visas via OTA).Bokningsklass D med Lufthansa ger 2000 poäng per leg mellan Europeiska länder.
Visa bifogad bild 79009
Bokade du flera bokningar då? Hittar ingen avgång med 2 stop när jag letar i SAS appen.
Regga ett företagskonto på SAS så får man fram mycket fler alternativ.Alltid bokat som en bokning. Jag har dock sökt överallt och hittar inga sådana alternativ nu
Jag gjorde detta kontinuerligt 2015 - mycket kan ha ändrats.
Har ett företagskonto sedan många år så ska kolla det. Tack!Regga ett företagskonto på SAS så får man fram mycket fler alternativ.
Business travel with the SAS Corporate Program | SAS
Edit: gränssnittet där är alltså helt olika den vanliga bokningen
Regga ett företagskonto på SAS så får man fram mycket fler alternativ.
Business travel with the SAS Corporate Program | SAS
Edit: gränssnittet där är alltså helt olika den vanliga bokningen
Det är nog meningen att man ska ha bolag, men det går förmodligen bara att registrera den fysiska personen som en enskild firma när man skapar konto. Kommer inte ihåg hur det var men det går nog att komma runt för den ihärdige.Kan även privatpersonen registrera sig?
Jag har iofs en enskild firma jag kan använda mig av, ifall det behövs.
Ah riktigt grymt! Sist jag skulle flyga till London med bokad biljett via Stavanger så glömde jag passet och missade flyget. Aldrig testat Billund heller så den där sidan ska definitivt utforskas! Har ju lite Credits att bränna också.Det är nog meningen att man ska ha bolag, men det går förmodligen bara att registrera den fysiska personen som en enskild firma när man skapar konto. Kommer inte ihåg hur det var men det går nog att komma runt för den ihärdige.
Sökte på random datum i september, det kommer upp en del udda kombinationer:
Visa bifogad bild 79011