Senaste nytt

SAS EuroBonus Mileage Run (Baspoäng) tråd

Körde via supersavertravel. Bokningen går att seata på sas.se/appen men i princip alla sätena kostar? Är EBD. Åker sällan ekonomi så har inte koll på detta? Trodde det var gratis för EBD (endast typ 50-> bakåt är fria)
Jag är guld, bokade troget via SAS egen sida och kunde välja rad 30 och bakåt. Någonting kan man väl få när man betalar nästan 800kr mer för samma biljett?! :) Åker man budget så åker man budget...

Jag är guld, bokade troget via SAS egen sida och kunde välja rad 30 och bakåt. Någonting kan man väl få när man betalar nästan 800kr mer för samma biljett?! :) Åker man budget så åker man budget...

Hehe jag vet jag vet. Det var därför jag innan frågade tidigare i tråden om man kunde seata via sas.se fast man bokade med 3e part.
Oas med två platsbokningar blir det ändå billigare än sas ;)

Körde via supersavertravel. Bokningen går att seata på sas.se/appen men i princip alla sätena kostar? Är EBD. Åker sällan ekonomi så har inte koll på detta? Trodde det var gratis för EBD (endast typ 50-> bakåt är fria)
Har ditt eurobonus nummer inte kommit med i bokningen? Då kommer sätet kosta tills du lägger in det.

Attachments

• 9FC95C23-8BAA-465C-8476-D544B2B2BD16.jpeg
    9FC95C23-8BAA-465C-8476-D544B2B2BD16.jpeg
    34,5 KB · Visningar: 242
Nästan ett dygn på flyg och flygplatser för ARN-AUS-ARN. Jag är imponerad av er!
Äsch Jakob, din smickrare där! ;) Det här är väl ingenting.

Jag har gjort en milagerun med Delta på 72 timmar, då jag antingen var ombord på flygplan eller inne i terminal. Tre resor, back-to-back, Dallas (DFW) - San Francisco (SFO) men via Detroit (DTW) både dit och på returen. Sov på planet SFO-DTW och duschade i loungerna, Deltas duschrum är väldigt fina.

Toppen