Senaste nytt

SAS EuroBonus Mileage Run (Baspoäng) tråd

Hmm.. fördelen med sas.se är väl just 24h öppet köp om man måste backa.. 994 för t/r var ju oxå om man inte betalar med kort, då steg det. 1143 sek isf.. Grym deal iaf :)

Hmm.. fördelen med sas.se är väl just 24h öppet köp om man måste backa.. 994 för t/r var ju oxå om man inte betalar med kort, då steg det. 1143 sek isf.. Grym deal iaf :)
Jo, i normala fall bokar jag direkt via flygbolagen då det bara skiljer någon hundralapp med OTA:erna. I detta fall var det nästan halva priset mot att boka på SAS hemsida, så då fanns det en poäng med att boka via OTA.

På nedresan så har de flesta av oss har valt platserna på runt rad 41-45. Mitten samt högersidan. Så se till att välja platser runt där om ni vill umgås lite :)

Det här var för bra för att tacka nej till! Jag och en vän bokade för några timmar sen.

Lite orolig blir man över den korta tiden på flygplatsen. Men som tur är så har vi både varit i USA tidigare med samma pass och ESTA, så vi kan gå direkt till APC. Eller kan det vara så att det inte finns på den terminalen vi ankommer till? Har för mig att det var så när jag flög till EWR... Det fanns på vissa terminaler men inte alla.

Toppen