Jo, i normala fall bokar jag direkt via flygbolagen då det bara skiljer någon hundralapp med OTA:erna. I detta fall var det nästan halva priset mot att boka på SAS hemsida, så då fanns det en poäng med att boka via OTA.Hmm.. fördelen med sas.se är väl just 24h öppet köp om man måste backa.. 994 för t/r var ju oxå om man inte betalar med kort, då steg det. 1143 sek isf.. Grym deal iaf![]()
Jo, i normala fall bokar jag direkt via flygbolagen då det bara skiljer någon hundralapp med OTA:erna. I detta fall var det nästan halva priset mot att boka på SAS hemsida, så då fanns det en poäng med att boka via OTA.
Nej, det är en liten flygplats med få internationella flighter. Nu vet jag inte hur det är under just Southwest, men vanligtvis är det bara en flight åt gången som kommer in. Så ingen kö om man kommer först, men längre kö om man kommer av sist.@Jakob Österberg Köerna brukar väll inte vara så långa på Austin-Bergstrom Airport?
Det går att lägga till EuroBonusnummer och välja sittplats på SAS hemsida, samt lägga till resan i appen.Går det att välja plats i appen / sas.se?
Seatade mig på 45H, oklart vem som sitter på gångsätet.På nedresan så har de flesta av oss har valt platserna på runt rad 41-45. Mitten samt högersidan. Så se till att välja platser runt där om ni vill umgås lite![]()
Seatade mig på 45H, oklart vem som sitter på gångsätet.![]()