Senaste nytt

SAS EuroBonus Mileage Run (Baspoäng) tråd

Som milage run blir ju den här i det närmaste oslagbar! Riktigt billigt och för egen del det som knuffar mig över gränsen till Diamond. 773kr för en transatlantresa hem från USA, låt vara i ekonomi, är nog det billigaste jag någonsin sett eller upplevt!

@Jakob Österberg @DanielKif @Tonton vi ses ombord eller i loungen, dvs Pontus...
SAS har haft liknande prissättning tidigare när de öppnade Los Angeles och Miami så kunde man under de två första veckorna av linjen resa för under 1000 kronor enkel från USA till Norden. Var inte fullt så billigt som denna men i samma "prisklass".
Snappades upp av "alla" bloggar där borta och gav SAS sjukt mycket "gratis" reklam.

Som milage run blir ju den här i det närmaste oslagbar! Riktigt billigt och för egen del det som knuffar mig över gränsen till Diamond. 773kr för en transatlantresa hem från USA, låt vara i ekonomi, är nog det billigaste jag någonsin sett eller upplevt!

@Jakob Österberg @DanielKif @Tonton vi ses ombord eller i loungen, dvs Pontus...
Jag är bara med på hemvägen, så jag kanske tillhör undantaget och faktiskt besöker stan och inte bara flygplatsen :rolleyes:

Nu verkar SAS ha plockat bort ekonomibiljetterna. Eller så är det fullt. Kollade bara på hemvägen nu förvisso.

De billiga biljetterna verkar vara borta. Finns inget på utresan från ARN men för 11600:- på returen.

Fullt verkar det inte vara, det finns fortfarande gott om award-biljetter i ekonomi. Måste varit något fel på prissättningen där.

Toppen