De här flygningarna, eller hur?Sökte (Som vanligt...) på en massa resor och kom precis över den billigaste MR-rundan jag någonsin hittat. Blev att spontanboka direkt innan prissättningen förändras.
Arlanda-Austin T/R med SAS i GO för 1766kr den 12 mars. Kommer tjäna 11250 EB-poäng.
Blir några "första" gången på denna resa
Ska bli skoj med 21h+ i SAS Go
- Första gången till Austin
- Första gången med vändande plan (longhaul)
- Första riktiga MR-rundan
![]()
De här flygningarna, eller hur?
SAS flyger direkt till Austin, Texas 8-12 mars för SXSW | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
Du missar ju en sjukt rolig stad!Sökte (Som vanligt...) på en massa resor och kom precis över den billigaste MR-rundan jag någonsin hittat. Blev att spontanboka direkt innan prissättningen förändras.
Arlanda-Austin T/R med SAS i GO för 1766kr den 12 mars. Kommer tjäna 11250 EB-poäng.
Blir några "första" gången på denna resa
Ska bli skoj med 21h+ i SAS Go
- Första gången till Austin
- Första gången med vändande plan (longhaul)
- Första riktiga MR-rundan
![]()
Sökte (Som vanligt...) på en massa resor och kom precis över den billigaste MR-rundan jag någonsin hittat. Blev att spontanboka direkt innan prissättningen förändras.
Som milage run blir ju den här i det närmaste oslagbar! Riktigt billigt och för egen del det som knuffar mig över gränsen till Diamond. 773kr för en transatlantresa hem från USA, låt vara i ekonomi, är nog det billigaste jag någonsin sett eller upplevt!
@Jakob Österberg @DanielKif @Tonton vi ses ombord eller i loungen, dvs Pontus...
Blir gärna inbjuden till Pontus den 12:eSom milage run blir ju den här i det närmaste oslagbar! Riktigt billigt och för egen del det som knuffar mig över gränsen till Diamond. 773kr för en transatlantresa hem från USA, låt vara i ekonomi, är nog det billigaste jag någonsin sett eller upplevt!
@Jakob Österberg @DanielKif @Tonton vi ses ombord eller i loungen, dvs Pontus...
Fan man kanske skulle hoppa på den![]()
Åker ni ut 12 och vänder med samma plan som går hem 20:40?