fcx
Medlem
Går att göra med vändande plan till Hong Kong
Avgång vid 14 och hemma igen vid 14 dagen efter, tycker att det räknas som två resdagar.
Går att göra med vändande plan till Hong Kong
Va det inte arn-oslo-bryssel-cph-arn? O en vända till? Jag reserverar mig för att jag blev förvirrad av alla - & /Via CPH/OSL är det väl mer?
Det är inte så många stopp, ett stopp i vardera riktning i antingen CPH eller OSL ju.
Bör gå bra att boka på SAS webb.
Ja du är ju väldigt anonym så passa dig så inte hustrun har konto...Glömde skriva, har redan det. Då är det som det visar sig när jag försöker pyssla ihop det. Det är ju inte otroligt populärt hemma att sticka en helg för att samla poäng så jag lär göra det enda rätta: ta tjänstledighet två dagar o maska det som "konferens resa"
Ingen fara, hon anser och nu citerar jag "det här med poäng och att bry sig om något så tråkigt som resa och kort är riktigt fjantigt"Ja du är ju väldigt anonym så passa dig så inte hustrun har konto...
Jag tror inte att @jsn menade att man kan få till det i en bokning, men han får gärna förtydliga.Va det inte arn-oslo-bryssel-cph-arn? O en vända till? Jag reserverar mig för att jag blev förvirrad av alla - & /
Stämmer, två separata bokningar. Men iaf ARN-CPH-HAM-CPH-ARN går att göra två gånger på samma dag, med en del dödtid/reservtid/bufferttid på ARN.Jag tror inte att @jsn menade att man kan få till det i en bokning, men han får gärna förtydliga.
Som två separata bokningar t.ex. ARN-AAA-BBB-AAA-ARN och ytterligare en med liknande routing bör det inte vara några konstigheter.
Hur skrapar man billigast/enklast ihop 9000 poäng? Från guld till diamond.
Chicago tur/retur från Stockholm ger 9400 poäng för runt 3500 SEK. New York (via CPH/OSL) ger 8125 poäng för några hundralappar mindre.
10 extrapoäng per baspoäng om jag minns rätt. Går förmodligen att köpa även för cash. Baspoängen bakdateras 123vdagarGlömde, kvalificeringsperioden sträcker sig till sista november. Vad kostar det att köpa baspoäng istället?