Senaste nytt

SAS EuroBonus Mileage Run (Baspoäng) tråd

Det billigaste jag hittar i oktober är ARN-PMI för 2098 SEK ToR.

Vill man själv hitta bra MR i SAS Plus är det ganska enkelt med Matrix. Välj routing code C:SK på både inbound och outbound, välj "see calendar of lowest fares", premium economy cabin, kryssa ur "allow airport changes" och som destination anger du:
AGP,MAD,ALC,BCN,PMI,LPA,MLA,PSA,BLQ,VCE,SKG,LCA,ATH,FCO

Capture.JPG

Det billigaste jag hittar i oktober är ARN-PMI för 2098 SEK ToR.

Vill man själv hitta bra MR i SAS Plus är det ganska enkelt med Matrix. Välj routing code C:SK på både inbound och outbound, välj "see calendar of lowest fares", premium economy cabin, kryssa ur "allow airport changes" och som destination anger du:
AGP,MAD,ALC,BCN,PMI,LPA,MLA,PSA,BLQ,VCE,SKG,LCA,ATH,FCO

Visa bifogad bild 27799
Värt att tänka på är att de inte listar biljetter i bokningsklass P så de billigaste finns inte där alltid..

Värt att tänka på är att de inte listar biljetter i bokningsklass P så de billigaste finns inte där alltid..

Men det går väl att tvinga fram i rutan för routing codes? Eller menar du att P-klass med Sas aldrig går att se?

Borde gå att skriva "C:sk+ /f bc=a|bc=s|bc=p" (plus eventuell ytterligare bokningskod för Plus).

Ser att många kör MR nu, själv har jag också tänkt köra ett MR i oktober helst, men november funkar också. Flyger med SAS för att samla miles till A3.
Någon har tips på mest antal miles till billigaste peng? Ex. Stockholm - Alicante i November är väl bland det billigaste jag hittat hittills, kring 2000sek SAS Plus.
Da du samler point til Aegean er det vigtigt at du har stop i Trondheim eller lignende begge veje for at maksimere pointindtjeningen.

Jag sitter och funderar på att göra en kort MR till London i november för att testa alla lounger i nya T2.:)
I nya T2 så kan man väl stanna kvar på airside hela tiden om man har checkat in på returflighten?

Toppen