Senaste nytt

SAS EuroBonus Mileage Run (Baspoäng) tråd

Jag har klantat mig lite när jag räknat mina poäng, och sitter nu med en period som går ut på fredag och är 100 poäng kort, någon som har förslag på resa (från Stockholm)?

Köp poäng. Kostar 1000 kr eller 10000 poäng från kontot. Smidigaste lösningen vid tidsbrist, men kanske inte den roligaste...

Välkommen till BC, ilon!

Det finns ju en del att välja på men ARN-CPH-ARN på fredag, ut 06.15 och hem 09.00 kostar just nu 1816 kr och då hinner du frukost i loungen och fylla på flaskförrådet till rimligt pris...
Oslo på fredag är lite billigare men har samma fördelar som ovanstående förslag :)

Jag har klantat mig lite när jag räknat mina poäng, och sitter nu med en period som går ut på fredag och är 100 poäng kort, någon som har förslag på resa (från Stockholm)?

Billigaste inrikes du kan hitta. Ger 500p /sträcka normalt. Bara att söka & leta !

ARN-OSD-ARN i morgon över lunch, 1000 poäng, 1497kr, då ingår chips och kanske en banan i inrikesloungen på T4 :)

Ska man flyga in poäng innan månadsskiftet så är det här det billigaste alternativet som går att göra över dagen, men då får man packa väskan snabbt:

Capture1.JPG

Behövs mer betänketid så är det den här som är billigast (finns många fler avgångar ARN-OSL samma dag med olika tider men samma pris):

Capture2.JPG

Bägge ger 1000 baspoäng (1150 för silver, 1250 för guld).

Det kan tyckas lite märkligt att Åre är den billigaste SAS-destinationen just nu, med tanke på att det är mitt i sportlovsveckan...

Skal du først ta en MR, er det like så greit å fly t/r Spania. Koster deg kanskje 500-1000 mer, men gir lett 10k mer EB-poeng!

F.eks. t/r MAD, ALC, AGP eller BCN?

Tack för alla svar!
Hade ingen aning om att det gick att köra baspoäng, att det dessutom går att göra med poäng passar mig utmärkt då jag har lite liggandes :D
Passar mig betydligt bättre än mr denna vecka, då det är rätt fullt upp med jobbet eg.
Tack för hjälpen!

En kollega som behöver hjälp, han har 48965 poäng och saknar således 1035 för guld. Har brytpunkt april/maj.

Kollat på att köpa baspoäng, men krävs då 2000 vilket känns lite onödigt...några andra kreativa och billiga lösningar i bakfickan?

Toppen