Välkommen till Businessclass.se floop!Hej! Har en angränsande fråga: Om man bara har ett fåtal poäng kvar för att nå guldnivå, kan man då boka en resa, checka in men faktiskt aldrig resa och ända få poäng för resan? När registreras poäng? Vid köp, check in eller boarding?
Hej! Har en angränsande fråga: Om man bara har ett fåtal poäng kvar för att nå guldnivå, kan man då boka en resa, checka in men faktiskt aldrig resa och ända få poäng för resan? När registreras poäng? Vid köp, check in eller boarding?
Hej! Har en angränsande fråga: Om man bara har ett fåtal poäng kvar för att nå guldnivå, kan man då boka en resa, checka in men faktiskt aldrig resa och ända få poäng för resan? När registreras poäng? Vid köp, check in eller boarding?
Wideroe.no, avansert søk, multipla destinationer. Billigare är nog att flyga CPH-OSL-ARN.
Så, finns det något klyftigare alternativ än att dra en T&R till ATH för knappt 3k? Jag utgår från CPH eller MMX.
Jag tänkte höra mig för om det är någon inbiten MR-kännare som kunde ge mig tips.
Jag har en intjäningsperiod som slutar den 30:e juni, och om jag inte bokar in något mer så kommer jag att landa på 39510 baspoäng för min period. Det hade ju varit kul att komma upp i guld ("du har blivit en av dem" som min kollega säger) även om jag kanske inte har så stor användning för det, och jag funderar på att kanske klämma in en MR.
Min tanke är att det hade varit vettigt att hinna med en sådan innan mars är slut för att kunna dra fördel av de 15% som mitt EBS ger, och de få poängen som återstår får jag klämma in på en "riktig" resa när det närmar sig slutet av min period.
Så, finns det något klyftigare alternativ än att dra en T&R till ATH för knappt 3k? Jag utgår från CPH eller MMX.