Det jag menar är att detta flygplatser är det inga problem att boka två enkelbiljetter, om det inte blir bussgate. Flyget ankommer gate, man kommer in i ankomsthallen, som också är avgångshallen, och så står man i kön för boarding inom 30s efter man kom in i hallen. Har man prioboarding kan man köra sist av först på.Fungerar inte. Vare sig på AMS eller BRU. Har inte kollat HAM. De roterar inom 60 minuter och uppfyller därför inte regeln om minst 60 minuter mellan flygningarna.
Helt rätt! Tänk bara på att två enkelbiljetter ger dyrare pris än en ToR när man betalar med pengar.Det jag menar är att detta flygplatser är det inga problem att boka två enkelbiljetter, om det inte blir bussgate. Flyget ankommer gate, man kommer in i ankomsthallen, som också är avgångshallen, och så står man i kön för boarding inom 30s efter man kom in i hallen. Har man prioboarding kan man köra sist av först på.
Det stämmer väl ändå inte?Helt rätt! Tänk bara på att två enkelbiljetter ger dyrare pris än en ToR när man betalar med pengar.
Nej, det är inte min erfarenhet. Däremot om man bokar för poäng.Det stämmer väl ändå inte?
SAS har väl samma prissättning på enkelresor numera inom Europa som om det vore en ToR
Tänkte på mig en sån fuling i Helsingfors, bör väl vara en relativt liten flygplats och har 45 min mellan flygen. Eller vet någon hur det ser ut på flygplatsen?Det jag menar är att detta flygplatser är det inga problem att boka två enkelbiljetter, om det inte blir bussgate. Flyget ankommer gate, man kommer in i ankomsthallen, som också är avgångshallen, och så står man i kön för boarding inom 30s efter man kom in i hallen. Har man prioboarding kan man köra sist av först på.
Vanda separerar inte ankommande och avresande. Normalt kommer du ut rakt i avrese-gaten. Sist jag gjorde B2B i HEL var det så, och det är bara att vända sig 180° och gå ombord när boarding startar.Tänkte på mig en sån fuling i Helsingfors, bör väl vara en relativt liten flygplats och har 45 min mellan flygen. Eller vet någon hur det ser ut på flygplatsen?