Senaste nytt

SAS EuroBonus Mileage Run (Baspoäng) tråd

Halloj! Behöver hjälp med att hitta en MR för minimum 18900 poäng. Har inget problem med att resa bort en hel helg (fredag-söndag). Priset är det viktigaste, utan att ha några krav på vart jag reser. Behöver poängen innan februari. Vill så gärna ha Guld(silver just nu) till nästa år som kommer bli ett rejält "rese-år" :)

Det finns ett antal förslag i tråden, men ex. om du utgår från ARN så brukar det vara lätt att hitta ex. Madrid i Plus för runt 2200 kr T/R. Det ger 8000 poäng som Silver. 2st Madrid + kanske en runda till Prag i Plus, som ger 4000 poäng.( Eller kanske Genéve T/R i Go som ger 3000 poäng )

Har idag varit på MR (ARN-MAD) på stol 1F. Allt flöt på perfekt idag. Lämnar hemmet kl6.01. Kom fram till parkering BETA 6.30, bara att köra in då jag förbetalt parkeringen. Tog bussen till T5 kl 6.32, framme 6.38. I loungen kl 6.44 för en snabb frukost. Bordar flight SK1855 från gate 4A kl. 6.58. Boarding complete innan 7.10.

Kom till MAD på gate 79 och smiter bort till loungen för en rekommenderad tonfiskmacka. Sköljs ner med ett litet glass Rioja... Synkar lite mail, läser nyheter och bordar sedan planet på final call 12.00 :). Tillbaka på ARN 15.54. Hemma 16.45. Alltså precis under 11h för en ToR-resa till MAD. Rikigt bra tycker jag själv.

Hittade weekend i Paris i nov för ca 2000:- i plus som man slog till på. 4000 poäng. Annars några tips ni kan ge en nybliven eurobonusmedlem?

Toppen