Senaste nytt

SAS EuroBonus Mileage Run (Baspoäng) tråd

Andreas.Net

Medlem
Ajdå. Men Göteborg - Tallinn via Stockholm kanske kan lösa det? Blir lite över 6000 kr för en retur samma dag sista veckan i juli för att få de poäng du angett när jag kikar men kanske finns det en lösning där?
Det billigaste jag hittar är 7900, kan du inte visa vad du hittade ?
 

Dawes

Medlem
Allitd verkar man vara sen på bollen men nu har jag plötsligt fått bråttom då jag behöver ca 6500 p innan den 31/7 för att fixa guldet även i år, fiinns det några tips helst en resa över dagen, jag utgår från GOT.
Du har got-arn-hel-arn-got den 28/7, ut 06:05 och hemma igen 23:55. Borde ge dig de poäng du behöver för under 5k. Håll dig till bio bara
 
Okej, så har en voucher på SAS för 9000 kr att bränna och saknar 10 000 baspoäng innan intjäningsåret är slut 30/9. Vilken rutt är bäst för att få in dessa under mina förutsättningar? Behöver åka ut en lördag och hem samma dag eller på söndagen, under augusti-september. Från MMX eller CPH. Är EBG.
 

Dawes

Medlem
Okej, så har en voucher på SAS för 9000 kr att bränna och saknar 10 000 baspoäng innan intjäningsåret är slut 30/9. Vilken rutt är bäst för att få in dessa under mina förutsättningar? Behöver åka ut en lördag och hem samma dag eller på söndagen, under augusti-september. Från MMX eller CPH. Är EBG.
Dublin kanske?
Ut 19/8, 10:50 mmx-arn-dub plus bio
Hem 20/8, 12:05, dub-osl-arn-mmx plus bio
Bör ge runt 12k poäng som ebg för lite drygt 7000kr, lämpligt med fikatid också.
 

jsn

Medlem
9kkr att använda till en lustresa - då skulle jag titta på en longhaul i plus. Varför inte narrow body?
 

Fredah

Medlem
I skrivande stund har jag 37924p kvar till Diamond, min period är kalenderår (1jan-31dec) och jag kommer gissningsvis dra in runt 10-15 tusen poäng ytterligare innan årsskiftet.

Jag funderar lite på att göra en resa där resan är målet så att säga. Ex SAS business till SFO/LAX borde ge mig en sisådär 20-25 tusen poäng till en kostnad om drygt 1kr/poäng.

Tacksam för förslag.

Funderar lite på denna, synpunkter?
Om jag tänker rätt borde detta ge runt 34k poäng för drygt 1kr/poäng.
Går att boka direkt via ANA och även i Z för runt 39kSEK vilket då skulle ge (gissar jag) drygt 41k poäng.
1689976612257.png

Total airfare & taxes SEK 35,569.00
 
Last edited:
Toppen