Senaste nytt

SAS EuroBonus Mileage Run (Baspoäng) tråd

palmen

Moderator
nja, inte helt sant. Det finns ju preclearance som det ryktades om var på väg till Arlanda för några år sedan. Den finns ju bland annat om man flyger genom Irland eller för den delen åker med Air Canada genom Toronto till exempel. Finns lite info om det här: https://www.cbp.gov/travel/preclearance och orterna är Dublin, Shannon, Aruba, Abu Dhabi, Nassau, Calgary, Toronto, Edmonton, Halifax, Montreal, Ottawa, Vancouver, Victoria, och Winnipeg. Så i just detta fall stämmer det ju att man absolut kan missa flyget men det är inte sant att du måste göra hela immigration processen ALLTID i USA. Utan den kan göras på de orterna som nämns ovan. Så rent teoretiskt skulle man kunna göra en Mileagerun till Toronto med SAS och sedan vidare till Washington med Air Canada till exempel. Men nu pushade jag verkligen på vad som är rimligt i detta fall ;)
Du måste oavsett göra immigration (skrev inte att det måste ske i USA), men helt riktigt att den kan göras på en tidigare flygplats. Det var ju dock inte aktuellt i detta fall.
 

Andreas.Net

Medlem
Hej skulle behöva tips på en MR som jag kan genomföra under en dag och jag behöver runt 6500 p och jag behöver fixa detta innan 31 juli, jag utgår från GOT.

Mvh
Andreas
 

011430121

Medlem
Hej skulle behöva tips på en MR som jag kan genomföra under en dag och jag behöver runt 6500 p och jag behöver fixa detta innan 31 juli, jag utgår från GOT.

Mvh
Andreas
Om du är guld och åker ut på Plus PRO BIO hem på billigast Plus ger det dig 6875 EB poäng
Att få en helg i Tallin är inte fel.
Kollar du på TLL kan du nog få med vändande maskin

Plus PRO BIO ger för närvarande bra med poäng när man behöver åker en MR.
1BB00672-9EFA-4B36-93CE-6E4AB7882D8B.jpeg


Vill du åka över dagen med och uppleva Tallin några timmar.

30AE6614-F4F7-45A5-BA09-487F39B940FA.jpeg
 

Andreas.Net

Medlem
Hur ser det ut, har man tillgång till lounge i TLL?
Hinner man verkligen en tur in till stan om man bara är där under dan ?
 

Buskul

Medlem
Intra-Europa ska du boka online och i en och samma bokning. Undvik separata bokningar, då du kan åka på ngn försening när du då har 6 sträckor, och då är du rökt om du har separata.
Kan man boka in flera stopp via SASs hemsida eller måste man ringa in till deras kundtjänst?
 
Toppen