Senaste nytt

SAS EuroBonus Mileage Run (Baspoäng) tråd

Skogi

Medlem
Tittar på MMX-ARN-CPH-GDN och tillbaka GDN-CPH-ARN-MMX. Detta innebär en vändning på GDN i 40 minuter. Någon med erfarenhet på GDN-flygplatsen som du anländer till gaten och kan gå ombord igen direkt?

Kommer att behöva boka enkelbiljett, så det är lite riskabelt.
Visa bifogad bild 135936

Det ska inte vara några bekymmer med 40 min byte i GDN, du hamnar mig veterligen airside direkt.
 

Klr

Medlem
Hej
Jag behöver hjälp med att samla in 11500p före den 31/3. så jag kan behålla mitt EBG År 9. Har bägge korten.
Problemet är att jag kan bara ta dagsresor då livet med allt vad det innebär kommer emellan. Utgår helst från Got.
 

JacobGBG

Medlem
Hej
Jag behöver hjälp med att samla in 11500p före den 31/3. så jag kan behålla mitt EBG År 9. Har bägge korten.
Problemet är att jag kan bara ta dagsresor då livet med allt vad det innebär kommer emellan. Utgår helst från Got.

Kör en dagsresa med återvändande plan till Berlin inom 2x kampanjen. Beroende på hur sent du är ok med att komma hem så kan det bli 4/5 legs på 8k-10 poäng för under 4000:-
 

Tamas

Medlem
Hej
Jag behöver hjälp med att samla in 11500p före den 31/3. så jag kan behålla mitt EBG År 9. Har bägge korten.
Problemet är att jag kan bara ta dagsresor då livet med allt vad det innebär kommer emellan. Utgår helst från Got.
Finns bra resor till HEL också, en vända ska räcka för din del. Använd "lägsta pris" vyn på sas sidan.

Sent from my SM-A528B using Tapatalk
 
Hej
Jag behöver hjälp med att samla in 11500p före den 31/3. så jag kan behålla mitt EBG År 9. Har bägge korten.
Problemet är att jag kan bara ta dagsresor då livet med allt vad det innebär kommer emellan. Utgår helst från Got.
Amsterdam, Helsingfors, Tallin, Berlin har jag hittat en hel del där du kan få 2500*2*1.25 (sen dubblar du iom kampanjen) så blir du klar på en dag. Med tanke på tidsbegränsningen kanske Tyskland är lite snabbare (från GOT).
 
Suck!

Min redan så fint planerade rutt för att klämma in så många bryggerier som möjligt på fredag förmiddag, innan jag var tvungen att vara på LAX på min milage run dit i början av januari sprack precis.

Screenshot_20221206-154334~2.png

Vad är oddsen att de även ändrar resan dit? Med tanke på att planet från CPH landar först kl 15.00.
 
Toppen