Senaste nytt

SAS EuroBonus Mileage Run (Baspoäng) tråd

Hej, flexibel med veckodagar, men helst inte helger. ASAP - gärna under Feb/Mars. Hellre fler resor utan övernattning än få med.
Du kan också köpa baspoäng för en krona styck om det skulle fattas några tusen. Nu har ju SAS sabbat sin webbsida så jag vet inte vilken länk man ska använda...

Hej, flexibel med veckodagar, men helst inte helger. ASAP - gärna under Feb/Mars. Hellre fler resor utan övernattning än få med.
En bit upp i tråden finns ARN-OSL-HAM-CPH-ARN på förslag. Tidtabellerna gör resan mer tidseffektiv längre fram i vår och biljetterna är lite dyra såpass nära inpå avgång men SAS Plus ger i princip 4500 baspoäng på en dag.

Så du har flugit ihop 10k poäng hittills det här bonusåret? Är det verkligen värt pengarna det kostar att få ihop ytterligare 15k poäng? Det verkar vara väldigt få gånger som du flyger, är det inte bättre och köpa Plus de gångerna och då få tillgång till samma perks som EBG?

Så du har flugit ihop 10k poäng hittills det här bonusåret? Är det verkligen värt pengarna det kostar att få ihop ytterligare 15k poäng? Det verkar vara väldigt få gånger som du flyger, är det inte bättre och köpa Plus de gångerna och då få tillgång till samma perks som EBG?
Tack för feedback, och visst kan man se det så. Men det finns ju en annan dimension i detta, som jag uppfattar att många användare här på forumet verkar i, den att det är kul att bli guld, med allt vad det innebär i form av behandling, status etc. Självklart klarar jag mig utan guld, men vafan lite kul ska man väl ha. Förstår du vad jag menar?

Jag klarar mig bra med silver. Tycker också att om man inte flyger tillräckligt mycket för att förtjäna guld så å är man helt enkelt inte värd det

Toppen