Senaste nytt

SAS EuroBonus Mileage Run (Baspoäng) tråd

Flood

Medlem
Var hittar du den kampanjen? Eller har du fått det i ett mail från SAS som jag har missat?

Den fanns som en banner på sas.se, hette typ "Knip en plats i solen"

Löpte ut igår, nu är det en Plus-kampanj där istället, vilket borde kunna ge något intressant.
 

Attachments

  • Skärmklipp-SAS_Plus.PNG
    Skärmklipp-SAS_Plus.PNG
    16,7 KB · Visningar: 270

Agö

Medlem
Erfarenheter av Mileage Run till Warszawa (WAW), i synnerhet om det fungerar att köra vändande kärra eller om man hamnar i limbo? SAS säger MCT 40 min vilket gör att det inte går att boka T&R med vändande kärra (vändningen 30 min). Är det separering, bussgate eller annat ofog?
 

dala

Medlem
Finns här någon som har erfarenhet av touch'n go på Berlin - Tegel? Funderar på att boka GOT - TXL - GOT med SAS där returen ligger 40 min efter ankomst så jag gissar att det är samma 737'a som går tillbaka till GOT. Risk för buss, säkerhetscheck eller något annat som kan stöka till det på Tegel tro?
 

Flood

Medlem
Finns här någon som har erfarenhet av touch'n go på Berlin - Tegel? Funderar på att boka GOT - TXL - GOT med SAS där returen ligger 40 min efter ankomst så jag gissar att det är samma 737'a som går tillbaka till GOT. Risk för buss, säkerhetscheck eller något annat som kan stöka till det på Tegel tro?

Lite blandade rekommendationer här:

Mileage Run till Berlin (TXL) | BusinessClass.se forum | 300 000 inlägg om resor

Jag hade nog inte gjort det. Buss och sedan hamna utanför säkerhetskontrollen som kan vara kö på...
 

Timotey

Medlem
Finns här någon som har erfarenhet av touch'n go på Berlin - Tegel? Funderar på att boka GOT - TXL - GOT med SAS där returen ligger 40 min efter ankomst så jag gissar att det är samma 737'a som går tillbaka till GOT. Risk för buss, säkerhetscheck eller något annat som kan stöka till det på Tegel tro?
Räkna med buss iaf
 
Toppen