Senaste nytt

SAS Eurobonus Milage Run (Segment) tråd

Hej!

Tänkte säkra EBG´t med billig tor ARN-GOT. Någon som vet ifall ARN-GOT 1750-1850 // GOT-ARN 1915-2015 är med vändande plan ?
Eller blir det jobbigt annars ? Taackar!

Det är sällan vändande plan inrikes på ARN, oftast går det typ LLA-ARN-GOT eller LLA-ARN-MMX när jag flugit hela vägen och fått samma flygplan och besättning.

Edit: vad jag ville ha sagt är att de ofta vänder plan på alla orter förutom Arlanda alltså :)

Last edited:
Det där funkar inte i samma bokning, pga MCT=30 min på GOT. du får göra två. Men det är samma plan så det går att göra....

Slappo, på GOT är det inte direkt långt mellan gaterna, men om det inte är vändande plan och det blir en försening från ARN kan det bli problem...

Hej!

Tänkte säkra EBG´t med billig tor ARN-GOT. Någon som vet ifall ARN-GOT 1750-1850 // GOT-ARN 1915-2015 är med vändande plan ?
Eller blir det jobbigt annars ? Taackar!

Av egen erfarenhet (i måndags) så är det vändande plan. Såg en hel del personer väntandes vid gaten när jag kom fram... Men om MCT är 30 min så kommer det inte gå att boka som t/r iaf...

Av egen erfarenhet (i måndags) så är det vändande plan. Såg en hel del personer väntandes vid gaten när jag kom fram... Men om MCT är 30 min så kommer det inte gå att boka som t/r iaf...

Hen får boka två enkla och checka in på den andra innan avresa från ARN...

Mvh
/NotRyan

Hej,

Jag fick lite tid över på söndag och funderar på att klara min SAS challenge.
Behöver göra ytterligare en T/R (inte två enkla), utgå från ARN och helst tillbaka till lunch.

Är detta möjligt till en rimlig peng? Någon som har tips på vart jag ska åka!

Tack på förhand!

/Erik

Jag behöver göra samma sak, fast på lördag. Det billigaste jag kan hitta är ARN-VBY T/R för 2.136:- .Verkar tyvärr inte finnas på söndag. /Anders

Norge, det nya lågprislandet för flyg.

Attachments

• TRD.jpg
    TRD.jpg
    77,6 KB · Visningar: 1 737
Toppen