Hej. Vill gärna förnya mitt guldkort. Har 35 flighter av 45 och behöver få de sista innan 30 september om jag förstår det rätt. Kommer åka någon resa till i tjänsten, men inte 10, kanske 4 eller 6 på sin höjd (kan också vara 0). Har googlat mig fram till denna tråd när jag insåg att mitt fina guldkort är på väg att försvinna och söker nu efter er hjälp att hitta smidiga, billiga och inte minst tidseffektiva sätt att kanske hitta någon "segmentresa" som löser saken =) Har läst hela tråden men det mesta skrevs ju för ett par år sedan. Har försökt använda "ITA matrix" som det tipsas om här men hittar inget vettigt, kan dock vara mitt sökande det är fel på... Hade kunnat åka nu denna veckan, idag, imorgon, torsdag - kanske även söndag, måndag. Någon som vill hjälpa till att hitta en resa - eller tipsa mig hur jag kan söka för att få många "segment" få kort tid? Eller andra tips om hur jag kan förnya guldkortet. Utgår från Malmö/Köpenhamn.
På poäng kommer jag inte komma upp till 45k, har 20k nu och inga resor som ger mycket poäng planerade.
Har 5 år i rad mot "lifetime" men det är osannolikt att jag kommer fortsätta flyga lika mycket i tjänsten i 5 år till.