Senaste nytt

SAS EuroBonus Mastercard dubbla poäng från 24 till 26 februari 2023

Brandten

Medlem
Handlade på tradera för några tusenlappar - fick notis om köp på tradera men syns inte i appen under eurobonus. Kanske tar några timmar innan det dyker upp?
 

Nimbus

Medlem
Har för mig att jag sett en lista på datum för dubbla poäng de senaste åren. Är det nån som vet var den finns?

Skickat från min SM-G970F via Tapatalk
 

Brandten

Medlem
Har för mig att jag sett en lista på datum för dubbla poäng de senaste åren. Är det nån som vet var den finns?

Skickat från min SM-G970F via Tapatalk
Scrolla upp i den här tråden eller Scrolla ner i den här länken :)

 

Nimbus

Medlem
Scrolla upp i den här tråden eller Scrolla ner i den här länken :)

Tack för ett mycket bra svar!

Skickat från min SM-G970F via Tapatalk
 

Jannes

Medlem
Frusterande, bokade SAS-biljetter på söndag kväll via appen, får upp fönstret som vill att man bekräftar köpet på MC med Bank-ID, kör den och sedan verkar appen hänga sig med den rutan vit. "Oh well" tänker jag, försöker väl boka pånytt då.
Men bara för att vara på det säkra, så kollar jag mina bokningar och då har bokningen skett, men inte blivit biljetterad. Och ingen transaktion syns i MC appen (och heller ingen notis över kortköp över XXXXkr som vanligt).
Orkar inte strula över ett köp på 2000kr, då resten av helgen i princip garanterat EBD för i år ändå. Men nu får vi väl se vad som händer med bokningen, kommer betalningen dras och transaktionen bakdateras? Eller avbokas?
 

palmen

Moderator
Frusterande, bokade SAS-biljetter på söndag kväll via appen, får upp fönstret som vill att man bekräftar köpet på MC med Bank-ID, kör den och sedan verkar appen hänga sig med den rutan vit. "Oh well" tänker jag, försöker väl boka pånytt då.
Men bara för att vara på det säkra, så kollar jag mina bokningar och då har bokningen skett, men inte blivit biljetterad. Och ingen transaktion syns i MC appen (och heller ingen notis över kortköp över XXXXkr som vanligt).
Orkar inte strula över ett köp på 2000kr, då resten av helgen i princip garanterat EBD för i år ändå. Men nu får vi väl se vad som händer med bokningen, kommer betalningen dras och transaktionen bakdateras? Eller avbokas?
Det troliga är att du måste kontakta sas och betala resan, de brukar skicka ut en länk man går in på. Har hänt några ggr när jag försökt boka att det hängt sig i betalningen och då är biljetter reserverade men ej utställda (betalade).
 

Jannes

Medlem
*suck*
Gissade väl det. Kan väl i samma veva fråga varför de inte ännu heller lyckats biljettera min LOT awardflygning efter en ändring. Varit 6 veckor nu.
 
Toppen