Senaste nytt

SAS Eurobonus Mastercard - Dubbla poäng 6-8 oktober 2023

Size

Medlem
Inte det meddelande jag brukar få. Vad har du avtal med Curve - har du slagit i taket för Gbit eller är det kanske en för gammal transaktion?
Nu har jag vanliga Curve OG igen. Flyttade över 3 transaktioner á ~5000kr igår och då funkade det. Nu står detta… vad är taket? Har inte sett det någonstans?
 
Nu har jag vanliga Curve OG igen. Flyttade över 3 transaktioner á ~5000kr igår och då funkade det. Nu står detta… vad är taket? Har inte sett det någonstans?
Det är max 3 Gbit senaste 30 dagarna. Med Curve X 3 de senaste 60 dagarna. Man måste upp på Black för obegränsade transaktioner.
 

Gizmokvack

Medlem
Jag hade planerat minutiöst med bygghandeln om en stor order. Vi skulle dela upp den så att den totalt var på flera delar och 200% täckning av mitt kort... I övrigt inga köp för min del.

I fredags vid lunch fick jag reda på att de varit sjuka och ingenting kommer hinna klart så vi får ta det nästa vecka...

Så här sitter jag med nollat kort, inga inköp, inga transaktioner att Gbit:a...

Jag får väl åka och tanka bilen och köpa en kebabpizza...
 

Homer

Medlem
Jag hade planerat minutiöst med bygghandeln om en stor order. Vi skulle dela upp den så att den totalt var på flera delar och 200% täckning av mitt kort... I övrigt inga köp för min del.

I fredags vid lunch fick jag reda på att de varit sjuka och ingenting kommer hinna klart så vi får ta det nästa vecka...

Så här sitter jag med nollat kort, inga inköp, inga transaktioner att Gbit:a...

Jag får väl åka och tanka bilen och köpa en kebabpizza...

Köp dyrdricka att skölja ned pizzan och dränka sorgerna med.
 
Det är max 3 Gbit senaste 30 dagarna. Med Curve X 3 de senaste 60 dagarna. Man måste upp på Black för obegränsade transaktioner.
Lite förvirrad nu. I villkoren står det för Curve X "3 trips back in time..." men i ett mail jag fick för någon timma sedan - troligen som en direkt följd av att jag försökte byta ett tredje kort, med numera en gräns på max två på gratiskortet - står det "unlimited times". Vad gäller egentligen?
Screenshot_20231007_101518_Samsung Notes.jpg

Screenshot_20231007_110051_Gmail.jpg
 
Jag hade planerat minutiöst med bygghandeln om en stor order. Vi skulle dela upp den så att den totalt var på flera delar och 200% täckning av mitt kort... I övrigt inga köp för min del.

I fredags vid lunch fick jag reda på att de varit sjuka och ingenting kommer hinna klart så vi får ta det nästa vecka...

Så här sitter jag med nollat kort, inga inköp, inga transaktioner att Gbit:a...

Jag får väl åka och tanka bilen och köpa en kebabpizza...
Köp presentkort på samma bygghandel?
 
Toppen