Senaste nytt

SAS Eurobonus Mastercard - Dubbla poäng 23-25 september 2022

Status
Stängd för vidare inlägg.

MrRob

Medlem
Erm, två transaktioner jag gjorde igår har bokförts nu... Till den 22a, då det inte var dubbelhelg! Hur kan detta gått till, och kan jag göra något åt det? Ena är på ett rätt stort belopp..

Beror på när du gjorde köpet och var transaktionen skedde i världen. Genomförs t.ex. köpet i Los Angeles 06.00 CET ("Svensk tid") den 23/9 så genomförs köpet 21.00 PDT den 22/8 och bokförs således den 22:a på SEB.

Kan det inte beror på detta så kontakta SEB på måndag och fråga dem.
 

igelkotten

Medlem
Jag har tidigare framgångsrikt mejlat SEB när jag gjorde ett liknande misstag med en transaktion 23.30 UK. De var schyssta och fixade till det åt mig. Jag hade dock bara gjort detta om beloppet var tillräckligt stort - är nog bra att hålla detta relativt ovanligt från SEB:s håll.
 

obs

Medlem
Jag är lite förvirrad här... Ger det poäng att betala fakturor med Billhop/Betalo eller gör det inte?

Vad är status? :)
 

nissefalk

Medlem
Jag är lite förvirrad här... Ger det poäng att betala fakturor med Billhop/Betalo eller gör det inte?

Vad är status? :)

Det ser ut att ge poäng som vanligt, screenshot nedan är en betalning i Fredags via Betalo till Skatteverket, med reservation då för att något ändras när summan postas, just nu står den som pending hos mig.
 

Attachments

  • Screen Shot 2022-09-25 at 12.33.37.png
    Screen Shot 2022-09-25 at 12.33.37.png
    14,8 KB · Visningar: 97
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen