Senaste nytt

SAS Eurobonus Mastercard - Dubbla poäng 23-25 september 2022

Status
Stängd för vidare inlägg.

intuition

Medlem
Jag fick också beskedet att de la till mig manuellt när jag ringde i torsdags. Fick ingen mail-bekräftelse men agenten sa något i stil med att "Nu är du anmäld till kampanjen så det är inget du behöver fundera mer över" så jag utgår från att det är OK.
 
Nu kör vi igång! Vad köper ni för något den här helgen? Själv blir det att föra över en del Curve-betalningar nu när jag skaffat premium. Blir lite presentkort på Zalando mm
 

Dawes

Medlem
Nu kör vi igång! Vad köper ni för något den här helgen? Själv blir det att föra över en del Curve-betalningar nu när jag skaffat premium. Blir lite presentkort på Zalando mm

Allt som ska införskaffas och kunnat planeras in till helgen och sedan toppas resten upp med presentkort på Coop :)

Edit: Vid närmare eftertanke kan det vara läge att prioritera några konsertbiljetter för 2023 ute i europa någonstans.
 
Last edited:

HenrikAI

Medlem
Känslan när man inser att det inte var förra helgen det var dubbla poäng.. :(
Kunde varit värre dock, satt i söndags kväll och var lite missnöjd med att inte ha maxat inköpen under helgen. Får ta revansch nu då.
 
Känslan när man inser att det inte var förra helgen det var dubbla poäng.. :(
Kunde varit värre dock, satt i söndags kväll och var lite missnöjd med att inte ha maxat inköpen under helgen. Får ta revansch nu då.

Jag hamnade helt plötsligt i ett annat tråkigt läge. Betalningen för förra månadens spend hade inte hunnit gå in (får hoppas den gör det idag) och efter några stora curve-överföringar var kortet maxat. Ska försöka öka kreditgränsen, men det lär väl inte bli klart idag... Jag som hade längtat så till min första dubbla poänghelg.
 

bstark

Medlem
Jag hamnade helt plötsligt i ett annat tråkigt läge. Betalningen för förra månadens spend hade inte hunnit gå in (får hoppas den gör det idag) och efter några stora curve-överföringar var kortet maxat. Ska försöka öka kreditgränsen, men det lär väl inte bli klart idag... Jag som hade längtat så till min första dubbla poänghelg.

Brukar komma in framåt kvällskvisten, så imorron borde du kunna bada i köputrymme.
 
Hade en helg på hotell i Berlin förra helgen för 1086€ som jag gjort en GBIT på idag. Köpt ny säng idag och betalat med SAS MC premium. Köpte också en årsförbrukning av vitaminer och mineraler från Topformula där jag allt var nersatt med 30% och jag fick halva priset på det med rabattkod. Resten får bli lite strököp.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen