intuition skrev:Jag har inte heller fått mailetKlicka för att utvidga...
Pratade med SAS Mastercard Support och de försökte skicka igen men stod bara och ”tuggade” svarade dem. De skulle lägga till mig manuellt och skicka ut en bekräftelse.
intuition skrev:Jag har inte heller fått mailetKlicka för att utvidga...
businessmamman skrev:Nu kör vi igång! Vad köper ni för något den här helgen? Själv blir det att föra över en del Curve-betalningar nu när jag skaffat premium. Blir lite presentkort på Zalando mmKlicka för att utvidga...
Checkar ut efter en vecka på Conrad Algarve på söndag och betalar självklart vistelsen med Mastercard.businessmamman skrev:Nu kör vi igång! Vad köper ni för något den här helgen? Själv blir det att föra över en del Curve-betalningar nu när jag skaffat premium. Blir lite presentkort på Zalando mmKlicka för att utvidga...
HenrikAI skrev:Känslan när man inser att detintevar förra helgen det var dubbla poäng..Kunde varit värre dock, satt i söndags kväll och var lite missnöjd med att inte ha maxat inköpen under helgen. Får ta revansch nu då.Klicka för att utvidga...
businessmamman skrev:Jag hamnade helt plötsligt i ett annat tråkigt läge. Betalningen för förra månadens spend hade inte hunnit gå in (får hoppas den gör det idag) och efter några stora curve-överföringar var kortet maxat. Ska försöka öka kreditgränsen, men det lär väl inte bli klart idag... Jag som hade längtat så till min första dubbla poänghelg.Klicka för att utvidga...
businessmamman skrev:Jag hamnade helt plötsligt i ett annat tråkigt läge. Betalningen för förra månadens spend hade inte hunnit gå in (får hoppas den gör det idag) och efter några stora curve-överföringar var kortet maxat. Ska försöka öka kreditgränsen, men det lär väl inte bli klart idag... Jag som hade längtat så till min första dubbla poänghelg.Klicka för att utvidga...
Nimbus skrev:Gjorde en betalning till skatteverket på Billhop för en stund sen. När trillar den in som bokförd hos SEB/MC?Klicka för att utvidga...
Aldrig. Alltså poängintjäning för SEB utfärdade MC hos Billhop/Betalo är väl borttagenNimbus skrev:Gjorde en betalning till skatteverket på Billhop för en stund sen. När trillar den in som bokförd hos SEB/MC?Klicka för att utvidga...
Erik Österberg skrev:Aldrig. Alltså poängintjäning för SEB utfärdade MC hos Billhop/Betalo är väl borttagenKlicka för att utvidga...
Oj, det hade jag missat den sist. Då drar jag tillbaka denMrRob skrev:Det ska den vara - men betalningen blir ju givetvis ändå bokförd hos SEB så att skriva aldrig är helt felaktigt.Hade i@Nimbusfall föredragit Betalo eftersom de tar 1,8% i avgift mot Billhops 2.5%.Klicka för att utvidga...
Sorry! Syftade på poängen. Fort och fel.MrRob skrev:Det ska den vara - men betalningen blir ju givetvis ändå bokförd hos SEB så att skriva aldrig är helt felaktigt.Hade i@Nimbusfall föredragit Betalo eftersom de tar 1,8% i avgift mot Billhops 2.5%.Klicka för att utvidga...