PellePersson
Medlem
Strålande, tack!Hej tack, knappt en månad - kommer in en slags kalasimbjudan, snygg förpackning,
Lycka till![]()
Strålande, tack!Hej tack, knappt en månad - kommer in en slags kalasimbjudan, snygg förpackning,
Lycka till![]()
LTG framgår inte på plastkortet och giltighetstiden är fortfarande bara kvalificeringsperiod + 3mån grace.Är det någon som beställt nytt plastkort förresten ? Vad är det för skillnad förutom ecpiration ?
Vilket är synd. Tycker det borde stå LTG, då slipper nya kort skickas ut varje år. Skulle även vilja ha LTG på bagagetaggen.LTG framgår inte på plastkortet och giltighetstiden är fortfarande bara kvalificeringsperiod + 3mån grace.
Instämmer, dock vet jag inte om man har så stor nytta av plastkortet annat än då det krävs för status matchning?Vilket är synd. Tycker det borde stå LTG, då slipper nya kort skickas ut varje år. Skulle även vilja ha LTG på bagagetaggen.
Jag är gammaldags, jag gillar att ha plastkort.Instämmer, dock vet jag inte om man har så stor nytta av plastkortet annat än då det krävs för status matchning?
Bagagetaggen skulle ju då kunna hålla lite högre kvalitet också, den nuvarande håller inte många resor.
Men problemet är kanske att om man som jag är både LTG och EBD, vill man då ha en LTG tagg? Personligen skulle jag nog vilja det ändå.
Som sagt, man behöver ju inte designa om korten/taggarna annat än att skriva ut Lifetime eller något liknande. Men visst vore det trevligt med lite bättre kvalitet på taggar och kort som LTG och diamant. Annat exempel:Air Canada har löst baggagetaggarna med en logga uppe i hörnet som visar "million miles", vilket är deras motsvarighet till LTG, på vanliga baggagetaggen.
Visa bifogad bild 164399