Senaste nytt

SAS Eurobonus LTG Welcome pack ?

plover

Medlem
Fick detta för någon vecka sedan vilket är kul, jag undrar hur lång tid ni andra fått vänta på det där welcome pack som jag sett på forumet ?

Vad innehåller denna Welcome pack? Jag fick "bara" ett epost-meddelande förra året.

Screenshot 2025-04-23 at 08.26.27.jpg

Förvänta dig inte för mycket.... tror man kan sammanfatta Welcome pack med att, du får nu leva på känslan att du nu ingår i gruppen LTG ;) Vad jag minns så var det bara ett brev med ungefär samma text som i mailet.

Aha, hittade inte ens något mejl (kollat spam precis), bara en liten notis på min SAS inloggning/appen på kontot - hade väl inte förväntar mig något stort - måste ha drömt om nya bagtags.

Tack i alla fall för snabba svar :)

Aha, hittade inte ens något mejl (kollat spam precis), bara en liten notis på min SAS inloggning/appen på kontot - hade väl inte förväntar mig något stort - måste ha drömt om nya bagtags.

Tack i alla fall för snabba svar :)
Du kanske förväxlar det med AMEX Platinum Bagtags man fick för att man hade bjudit in någon under året 2024?

Tack alla för input, det var nog jag som drömde om de där amex plat taggarna som delades ut för typ 15 år aedan. Hittade inte ens LTG mejlet, men vad gör väl det när toppen är nådd. Blir till att byta från Elite till Plat och dining for two som nästa steg i kortkarriären.

Toppen