jimZon skrev:Någon mer som har fått ett trevligt litet kort från Rickard om välkommen till LTG. Tjusigt.Klicka för att utvidga...
Japp, det låg i brevlådan när jag kom hem idag.
jimZon skrev:Någon mer som har fått ett trevligt litet kort från Rickard om välkommen till LTG. Tjusigt.Klicka för att utvidga...
Jag fick 0056X på mitt brev idag vad det nu det innebär.AABack2ARN skrev:Grattis!Vilket nummer hade du på brevet? Ser ut som något runt 20000?Se tidigare i tråden för bakgrunden till frågan?Klicka för att utvidga...
Ricci skrev:Jag fick 0056X på mitt brev idag vad det nu det innebär.Klicka för att utvidga...
00902 stod det i nedre vä hörnet på mittMrB skrev:Samma här.Klicka för att utvidga...
Det gör det tyvärr inte. Finns flera här som rapporterar om det tidigare.beatonthebrat skrev:Någon som vet om Diamond med ett soft landing year på EBG kvalificeras för Lifetime Gold?Klicka för att utvidga...
beatonthebrat skrev:Någon som vet om Diamond med ett soft landing year på EBG kvalificeras för Lifetime Gold?Klicka för att utvidga...
Tyvärr, eight years down the drain....klaslaban skrev:Det gör det tyvärr inte. Finns flera här som rapporterar om det tidigare.Klicka för att utvidga...
squeezen skrev:Tyvärr, eight years down the drain.....Klicka för att utvidga...
Sjuttsingen så surtsqueezen skrev:Tyvärr, eight years down the drain....innan reglerna offentliggjordes så antog jag att landing va ok. Fett nej...Klicka för att utvidga...