Senaste nytt

SAS EuroBonus Lifetime Gold

Status
Stängd för vidare inlägg.
Allt är ju bara spekulationer än så länge.

En mätpunkt är iaf att ett skänkt guldkort (från någon med diamantstatus) resulterar i guld med 0 baspoäng.

Jag säger inte att det blir så. Bara nyfiken då det vore toppen :) Edit: dessutom tror jag SAS skulle tjäna på det då utmaningen blir enklare och fler försöker.

Allt är ju bara spekulationer än så länge.

En mätpunkt är iaf att ett skänkt guldkort (från någon med diamantstatus) resulterar i guld med 0 baspoäng.
Det fungerar i alla fall inte så för de över 60 år som haft Lifetime sedan innan, och jag är till 99,999999x procent säker på att det inte kommer att bli så för oss heller!!!

Och där fick man snigelbrevet från Rickard :)
EBG_LTG.jpg

Visst är det trevligt av Rickard att skicka post till alla oss. Jag är dock lite besviken på att han verkar formulera sig i stort sett exakt likadant till alla mottagare förutom förnamnet. ;)

Vad tror ni 14167 står för?

Visst är det trevligt av Rickard att skicka post till alla oss. Jag är dock lite besviken på att han verkar formulera sig i stort sett exakt likadant till alla mottagare förutom förnamnet. ;)

Vad tror ni 14167 står för?
Samma nummer är också tryckt på utsidan av kuvertet.
Edit: fast ett annat nummer på mitt brev naturligtvis...

Det såg jag också. Men tror ni det är ett löpnummer, dvs att @NotRyan fick kort nummer 14167 eller är det ett slumpnummer eller någon form av sorteringsnummer?

Precis, det troligaste är att det är löpnummer av Gold for Life. Det skulle vara intressant om de som blir Gold for life senare rapporterar sina nummer, då vet vi ungefär hur många det finns...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen