Det beror ju säkert på hur avtalen ser ut så, och det lär ingen veta.Trevligt med EBG resten av livet, men vad händer om SAS blir uppköpt?
Undrar hur många detta gäller.
Tror du ska vara mer orolig för Eurobonus 3.0 eller 4.0. Bagage borta som EBG på GoLight, Inga lounger på många outstations i Europa, inga gratis kreditkort. Snart blir det väl bara SAS egna lounge på sommaren och inget extra bagage alls, nedgradering till att EBG bara ger StarSilver o s v...Trevligt med EBG resten av livet, men vad händer om SAS blir uppköpt?
Undrar hur många detta gäller.
Ar inte detta mer eller mindre standard? De flesta lojalitetsprogram har val detta? Kanske inte direkt 10 ar men de jag ar med i "seriost" (United, Marriott, Hilton och nu SAS) har en lifetime-mojlighet om an i olika former.Snacka om att SAS skjuter sig själv i foten. Hur tänker man här när man kan nå life time gold med 30 år kvar till pension? Cornflakespaket eller vad? Nej detta gör mig besviken på SAS även om det är kul för alla er som fått guldet. Antar att det blir bra många färre mileageruns gjorda nu.
Kan jag som är i 30-åren räkna in gold for life nästa år när jag haft tio år i rad?
Jo det får man nog säga, fler som har life time status är ju AA, BA och Air France t ex. Personligen tror jag inte att majoriteten av de som får life time gold, kommer att förändra sitt resemönster särskilt mycket, möjligvis att andra hållet, till att bli ändå mer lojal.Ar inte detta mer eller mindre standard?