danielhog
Medlem
0% gissar jag. 15 år, borttaget, uppköp eller konkurs ser jag som troligare än att det är orört i 7 årVad tippar ni att chanserna är att dessa regler kring LTG står sig de 7 år jag har kvar.
0% gissar jag. 15 år, borttaget, uppköp eller konkurs ser jag som troligare än att det är orört i 7 årVad tippar ni att chanserna är att dessa regler kring LTG står sig de 7 år jag har kvar.
Vad tippar ni att chanserna är att dessa regler kring LTG står sig de 7 år jag har kvar.
Jag tippar på närmare 50%0% gissar jag. 15 år, borttaget, uppköp eller konkurs ser jag som troligare än att det är orört i 7 år![]()
Vad tippar ni att chanserna är att dessa regler kring LTG står sig de 7 år jag har kvar.
Perfekt när någon annan redan skrivit ens post. Jag är i exakt samma sits.
För övrigt tycker jag att sas briljerar för tillfället. Men det är inte så svårt att överraska när förväntningarna är låga...![]()
Jag med exakt samma sits, 3 år kvar
Är det verkligen en så stor mängd extra guldkort som tillförs via det här? För de flesta som är aktuella kommer nog inte resandemönstret ändras bara för att de har guldet permanent. De fortsätter flyga in guld (minst) varje år precis som hittills.Helt 100 på att de ändrar reglerna innan 7 år gått. När de märker att det är för många LTG som är nu för enkelt att nå, så gör de nånting iaf.![]()
Jag väljer alltid mittensäte om möjlighet finnes.Samma sits?
Har ni inte sätesblockering åtminstone?
Enklast är väl att skrota EBB och EBS, döpa om "basnivån" till guld och införa några nya exklusiva metaller eller ädelstenar. Raskt blev alla minst LTG och problem solved...När de märker att det är för många LTG som är nu för enkelt att nå, så gör de nånting iaf.![]()
Jag väljer alltid mittensäte om möjlighet finnes.![]()