Senaste nytt

SAS EuroBonus Lifetime Gold - nu efter 10 sammanhängande år som EuroBonus Gold

dino_81

Medlem
Gick in och kollade och står qualified på 2019 som tidigare men 2020 är inte qualified? :eek:
Fråga till övriga som har bättre minne än jag. När uppdateras året man kvalificerats till ännu ett år mot LTG?

Är det efter kvalificeringsperiodens slut eller efter det att ens tre månaders grace gått ut?

Tänkte främst på oss som inte kvalificerat oss senaste perioden som påverkats av pandemin men som utlovats en kvalificeringsperiods förlängning av status.

I mitt fall januari 2020 - december 2020.
 

palmen

Moderator
Fråga till övriga som har bättre minne än jag. När uppdateras året man kvalificerats till ännu ett år mot LTG?

Är det efter kvalificeringsperiodens slut eller efter det att ens tre månaders grace gått ut?

Tänkte främst på oss som inte kvalificerat oss senaste perioden som påverkats av pandemin men som utlovats en kvalificeringsperiods förlängning av status.

I mitt fall januari 2020 - december 2020.
Jag fick min höjning på LTG sidan under min 3e grace månad
 

Arv

Medlem
Kan för allt i världen inte hitta min LTG sida nu längre (fanns där för någon vecka sedan).
Deras Lifetime Gold faq verkar också vara borta nu. Hoppas de inte ändrar något nu. :confused:

Är det någon annan som hittar, som kan guida?
 

Canadien

Medlem
Kan för allt i världen inte hitta min LTG sida nu längre (fanns där för någon vecka sedan).
Deras Lifetime Gold faq verkar också vara borta nu. Hoppas de inte ändrar något nu. :confused:

Är det någon annan som hittar, som kan guida?

Tjäna in Lifetime Gold-status | SAS

Ser att jag som har kalenderår som eurobonusår nu fått 2020 tillgodoräknat. Så ca 7v in på grace-perioden blev mitt konto uppdaterat.
 

kexxcream

Medlem
Jag är inte riktigt klar på det hela med LTG. Lyckades flyga ihop guld för 2019-2020 och har kvalificeringsperiod augusti-juli. Vilken månad/tidpunkt kommer man kunna se att 2020-2021 blir tillgodoräknat?
 

dino_81

Medlem
Fråga till övriga som har bättre minne än jag. När uppdateras året man kvalificerats till ännu ett år mot LTG?

Är det efter kvalificeringsperiodens slut eller efter det att ens tre månaders grace gått ut?

Tänkte främst på oss som inte kvalificerat oss senaste perioden som påverkats av pandemin men som utlovats en kvalificeringsperiods förlängning av status.

I mitt fall januari 2020 - december 2020.

Jag fick min höjning på LTG sidan under min 3e grace månad

Tjäna in Lifetime Gold-status | SAS

Ser att jag som har kalenderår som eurobonusår nu fått 2020 tillgodoräknat. Så ca 7v in på grace-perioden blev mitt konto uppdaterat.

Samma för min del!

6981A389-EAA2-4FCD-8C79-458A485B42D8.png
 

magost

Medlem
LTG sidan finns kvar, tack för länken!

Jag letade länge på den nya EB kontosidan efter länk till LTG, skönt att det inte var jag som blivit blind.
Dock finns 2st länkar till ge bort/ta emot kort. Kanske en av dessa borde vara LTG länken...

Möjligen ska inlägget till annan tråd om SAS hemsida, flytta gärna.

upload_2021-2-22_17-13-4.png
 
Toppen