Senaste nytt

SAS EuroBonus Lifetime Gold - nu efter 10 sammanhängande år som EuroBonus Gold

Sista dagen på min kvalificeringsperiod idag. Kommer med god marginal lösa GOLD. Hade tillochmed som ambition att återkvalificera till Diamond men pga lite sjukdom så var jag tvungen att ställa in målsnöret-resan (jobb) som skulle dragit in 10k+ nivåpoäng i Premium. Kan tyvärr ej motivera att privat lägga ut mellanskillnaden för att nå 90k nivåpoäng så jag får nöja mig med guld. Trist men jag behöver ändå skära ned på gratis GTn som brukar slinka in på varje CPH/GOT flygning.

Trillade över 45 000 poäng i juli mitt 10e år och har period fram till sista september. Inget har hänt i appen eller fått något meddelande. Ringde SAS men de sa att det ändras först efter att min nuvarande period går ut. Stämmer det?

Det stämmer, först när räkenskapsåret är till handlingarna så görs beräkningen om man är över målsnöret eller ej.

Trillade över 45 000 poäng i juli mitt 10e år och har period fram till sista september. Inget har hänt i appen eller fått något meddelande. Ringde SAS men de sa att det ändras först efter att min nuvarande period går ut. Stämmer det?

Det tog mindre än 5 minuter för innan det dök upp en "Lifetime Gold" badge i appen och på webben. Det var cirka 5 dagar innan min period tog slut.

Toppen