Snart Lifetime Diamond då ;-)SK IT fortsätter att briljera.
Har just kvalat mitt 9:e år, men SAS visar 10 utan att jag har uppnått Lifetime...
vid närmare granskning så ser man att 2018 är med två ggr .
Visa bifogad bild 106743
Jag har påpekat detta för Eurobonus och bett dem titta på liknande lösningar som SQ och CathayJaha med Coronaviruset och reseförbud på jobbet så kan det bli svårt att nå Guld i år ...och där ryker möjligheten för lifetime...synd efter 7 års Guld och tredje året som Diamant....
Det är väl som med äktenskapet. Det är när det kärvar som lojaliteten prövasJag har påpekat detta för Eurobonus och bett dem titta på liknande lösningar som SQ och Cathay
Coronavirus: Cathay Pacific, Singapore Airlines extend elite status - Executive Traveller
Å andra sidan har väl inte SAS ställt in lika många flyg som Cathay har gjort?Jag har påpekat detta för Eurobonus och bett dem titta på liknande lösningar som SQ och Cathay
Coronavirus: Cathay Pacific, Singapore Airlines extend elite status - Executive Traveller
Skaffa Amex+MC om du inte har, sen har du väl nån resa gjord på denna period eller kanske hinner du ta nån resa när det lugnar sig eller så köper du de sista baspoängen för poäng/pengar o vips så har du guld i år med. Är i samma sits själv och hoppas hinna några resor i höst och funkar inte det och SAS inte lättar på kraven i år så planerar jag köpa poängen.Jaha med Coronaviruset och reseförbud på jobbet så kan det bli svårt att nå Guld i år ...och där ryker möjligheten för lifetime...synd efter 7 års Guld och tredje året som Diamant....
Nej, men om de vill behålla mig som kund så kan de ju vara tillmötesgående till viss del, kanske sänka gränsen med 10%Å andra sidan har väl inte SAS ställt in lika många flyg som Cathay har gjort?
Boka resor du betalar för själv för att upprätthålla guld, om du anser att lifetime gold är något du vill uppnå...Jaha med Coronaviruset och reseförbud på jobbet så kan det bli svårt att nå Guld i år ...och där ryker möjligheten för lifetime...synd efter 7 års Guld och tredje året som Diamant....