Senaste nytt

SAS Eurobonus Lifetime Diamond!

Pratade med Diamond supporten i veckan och de sa att mer info skall komma okt/nov i år.
Med tanke att tar ett år för lansera denna produkt tror jag att det är annat bakom det typ sammangående med FB (min killgissning).

Jag har ny period i november och hoppas man firar min nya period med LTD.
Så långt har jag ändå haft Diamond sedan man startade och mitt life time gold har jag inte haft nytta av alls.
Jag lär väl få nytta av LTD när jag tar pension om typ 20 år…..under förutsättning at EB existerar

Så långt har jag ändå haft Diamond sedan man startade och mitt life time gold har jag inte haft nytta av alls.
Jag lär väl få nytta av LTD när jag tar pension om typ 20 år…..under förutsättning at EB existerar

Med Lifetime Diamond så kommer du troligtvis få Platinum for Life hos Flying Blue när programmen slås ihop :)

Med Lifetime Diamond så kommer du troligtvis få Platinum for Life hos Flying Blue när programmen slås ihop :)

Det är väl en extra bonus….om det händer.
Jag kommer nog att flyga i samma mängd som tidigare. Lite upp och ner, från år till år. Men aldrig under Diamond Level.
Får man Platinum hos AF så kan man väl tänka sig att utnyttja den förmånen en eller annan gång

Jag har också haft Diamond från start men min brytpunkt är 1 juli…så jag får väl flyga lite SAS innan dess för att återkvalificera för att ha Diamond i höst för att inte missa LTD…hade således varit bättre för mig om de fått klart det på vårkanten som de lovat.

Jag har också haft Diamond från start men min brytpunkt är 1 juli…så jag får väl flyga lite SAS innan dess för att återkvalificera för att ha Diamond i höst för att inte missa LTD…hade således varit bättre för mig om de fått klart det på vårkanten som de lovat.

Det är ju inte så att jag okynnesflyger för att nå Diamond. Det gör jag helt naturligt ändå.
Men om några år så vet man inte

Konstigt i sådana fall av SAS att lova våren och sedan gå under jorden tills senhösten. Tvivelaktig kommunikation skadar ju programmet.

Det kommer ju garanterat dröja längre än så. Det är slitsamt att dra ihop ett tionde år med Diamond utan att flyga SAS kan jag säga. Men det dröjer det längre kommer jag inte palla.

Toppen