Senaste nytt

SAS Eurobonus julkalender 2014

Jo, men galenskaparna ombord genererade dyra bubbelkostnader...

Tja, vad tror vi inköpskostnaden för bubblet ligger på? Dom säljer dom för 80 kr så kanske en tia per flaska...

Sen misstänker jag att dom bara analyserar hur mycket bokningar en viss kampanj ger (och dessutom med fyllda Plus-kabiner) och inte vilka dårar med tillhörande dryckesvanor som bokar... :D

Tja, vad tror vi inköpskostnaden för bubblet ligger på? Dom säljer dom för 80 kr så kanske en tia per flaska...

Sen misstänker jag att dom bara analyserar hur mycket bokningar en viss kampanj ger (och dessutom med fyllda Plus-kabiner) och inte vilka dårar med tillhörande dryckesvanor som bokar... :D

Nu spårar vi ur tråden totalt men det struntar jag i som vanligt :)

Jag har sett bubblet i butik en gång, och då säljs det som premium-bubbel för över 100 kronor per 75cl-flaska exklusive skatt.

Ska man spekulera lite fritt så tror jag att det kommer att komma en ny lucka med USA i Plus i år som sista lucka. Samt givetvis resor till värmedestinationerna under tider med lite lägre efterfrågan.

Hoppas på något bra erbjudande, gärna bra poängresor till Asien eller USA..
Förresten, fungerar 2-4-1 om man bokar en resa under julkalendern (förutsatt att det blir någon)?

Toppen