Senaste nytt

SAS EuroBonus Finder - Tillägg till webbläsare

Big Birger

Medlem
Ramlade över denna på SAS Online Shopping: SAS EuroBonus Finder

"EuroBonus Finder är ett gratis verktyg för dig som älskar att använda SAS EuroBonus Online Shopping.
Med EuroBonus Finder får du aviseringar vid Google-sökningar och partnerwebbplatser om butiken är en del av vårt lojalitetsprogram. Kom ihåg att du fortfarande måste logga in och handla via den här webbplatsen för att kunna tjäna pengar korrekt."

Testade att installera den och gå in på en leverantör som jag vet ger EuroBonuspoäng, och vips dök det upp en blå banner högst på sidan som informerade om att man kan tjäna poäng. Lite praktiskt! :)

Ramlade över denna på SAS Online Shopping: SAS EuroBonus Finder

"EuroBonus Finder är ett gratis verktyg för dig som älskar att använda SAS EuroBonus Online Shopping.
Med EuroBonus Finder får du aviseringar vid Google-sökningar och partnerwebbplatser om butiken är en del av vårt lojalitetsprogram. Kom ihåg att du fortfarande måste logga in och handla via den här webbplatsen för att kunna
tjäna pengar korrekt."

Testade att installera den och gå in på en leverantör som jag vet ger EuroBonuspoäng, och vips dök det upp en blå banner högst på sidan som informerade om att man kan tjäna poäng. Lite praktiskt! :)

Är det något nytt att man tjänar pengar nu? Nån som vet

Poäng eller pengar, är det så noga? SAS-praktikanten som ansvarar för att nogsamt formulera alla extern textkommunikation från SAS har nog varit inkopplad även här.
Jag skulle snarare tro att den är byggd av den partner som sas använder och att de använder exakt samma plug-in till andra partners. Och majoriteten tjänar man just cashback på snarare än poäng...

Men slutresultatet blir detsamma :)

Jag skulle snarare tro att den är byggd av den partner som sas använder och att de använder exakt samma plug-in till andra partners. Och majoriteten tjänar man just cashback på snarare än poäng...

Men slutresultatet blir detsamma :)

Praktikanten ansvarar väl även för att korrekturläsa så ja, slutresultatet blir detsamma.

Toppen