Ludvig Skalme
Medlem
Har svårt att se följande del BKK-SIN-PEK-SGN/HAN gå igenom, tyvärr.
Det gick faktiskt bra! Pratade med nån kille som jag inte hört förut =)
Har svårt att se följande del BKK-SIN-PEK-SGN/HAN gå igenom, tyvärr.
Det där låter väldigt konstigt att man kan åka via fjärran östern när du redan passerat samma zon (sydostasien) som destinationen ligger iDet gick faktiskt bra! Pratade med nån kille som jag inte hört förut =)
Vad tror folket om FRA-PEK-HKG-SIN-SGN? Det är inte möjligt att flyga PEK-SGN eller PEK-SIN-SGN i detta fall.
Det finns ju mängder av rutter PEK-SGN med bara ett stopp. Seoul, Taipei, Bangkok, Singapore, Tokyo, plus minst en direktkärra, så har svårt att se att de skulle godkänna det där. Men det är bara Tallinn som vet hur de tänker just idag så ring och prova, rapportera gärna här sedan.Vad tror folket om FRA-PEK-HKG-SIN-SGN? Det är inte möjligt att flyga PEK-SGN eller PEK-SIN-SGN i detta fall.
Ska vi köra en repris och hoppas att det blir samma slutresultat som sist?
Har svårt att se följande del FRA-PEK-HKG-SIN-SGN gå igenom, tyvärr.
Skämt åsido, tror @DanielKif höll på med en sådan rutt för ett tag sedan och mötte på motstånd. Han kanske kan hjälpa till?
Det finns ju mängder av rutter PEK-SGN med bara ett stopp. Seoul, Taipei, Bangkok, Singapore, Tokyo, plus minst en direktkärra, så har svårt att se att de skulle godkänna det där. Men det är bara Tallinn som vet hur de tänker just idag så ring och prova, rapportera gärna här sedan.
Nice!!! Har försökt få igenom LHR-SIN-HKG-HND men fått nej, nu fick jag inspiration att kriga lite mer.Fick grönt ljus idag på
ARN-FRA C
FRA-HND F
HND-HKG C
HKG-SIN F
Otroligt nöjd! Ska sägas dock att det krävdes en del argumentation och filande för att få igenom det. Pratade i 50 minuter