andreas-net
New member
Jag använder bara ANA tool, sas sida är ju rena skiten.
Andreas.Net skrev:Jag använder bara ANA tool, sas sida är ju rena skiten.Klicka för att utvidga...
Menar du att det finns lediga platser på ANA sida som inte kommer upp på SAS?Finns dessa platser när du ringer SAS i Tallin och bokar?Klicka för att utvidga...
Impendill skrev:Hur bokar man med denna voucher?Söker man fram en resa på sas.se och ringer sedan och bokar via telefon?Klicka för att utvidga...
Impendill skrev:TackÄr det sas man ringer ? antar att det är engelska som gäller då?Hur är smartast/bäst att göra?Söka Eurobonusresor på sas hemsida och hitta bästa pris/alternativ?Eller finns det något annat bra sätt?Klicka för att utvidga...
rickard_89 skrev:Hej!Känner ni till om man kan boka biljetter med några andra än SAS?Enligt eurobonus supporten så sa de att vissa destinationer utanför SAS program skulle gå att boka via det där estländska numret och frågan är då givetvis om det går samt till vilka länder ni lyckats få igenom det?Klicka för att utvidga...
rickard_89 skrev:Okej då hade eurobonus supporten ingen aning vad de pratade om alltså, tack för infon Dr.MilesKlicka för att utvidga...
henke12 skrev:Kan man boka en resa åt "tredje person" ?Dvs att jag med min voucher bokar en biljett åt min pappa som reser ensam?Klicka för att utvidga...
lillemannen skrev:Yes inga problem. Jag gjorde detta igår till mina barn men som Agehall nämner voucher och poäng måste komma från en och samma person.Lyckades hitta två platser till USA i C för demKlicka för att utvidga...