palmen skrev:Tallinn har öppet 8-16 på vardagar (enligt de jag pratat med där de senaste veckorna )Klicka för att utvidga...
CET eller EET ?
palmen skrev:Tallinn har öppet 8-16 på vardagar (enligt de jag pratat med där de senaste veckorna )Klicka för att utvidga...
NotRyan skrev:CET eller EET ?Klicka för att utvidga...
charlesswe skrev:Hur mycket betalade du för avgifter på den bokningen?Klicka för att utvidga...
henke12 skrev:Någon som vet hur det funkar med ombokning av 2-4-1 på *A?Har läst mig till 150kr här,Ponera att jag bokat ARN-GVA-JFK(LX)-SFO(UA) och vill boka om till ARN-IST-JFK(TK)-SFO(UA) ett annat datum.Är det några problem? Vad händer med skatter/bränsletillägg? Kan man tom få tillbaka pengar om man hittar "billigare" ?Klicka för att utvidga...
Shangri-La skrev:Det jag inte förstår är varför man inte bara kan köra Economy om man känner att man hellre sparar 50k i poäng? OM man då klarar av att sitta i Economy.Klicka för att utvidga...
Shangri-La skrev:Men alla har inte oändligt med pengar (som vissa här inne verkar ha) och jag flyger GIVETVIS helst Business Class och det är ju goare men att sitta 12h i Economy klarar jag av utan några större problem även om jag är lång... (Älskar när de flyttar långa personer till t.ex. nödutgångar eller stolar med mkt utrymme)Min fråga är, när ni säger att det bara är värt i Business+++ så är det ju FORTFARANDE dyrt!100k poäng (Business) i 2-4-1 vouchern eller 50k poäng (Economy) är ju fortfarande en väsentlig skillnad. Det jag inte förstår är varför man inte bara kan köra Economy om man känner att man hellre sparar 50k i poäng? OM man då klarar av att sitta i Economy.Hmm känns som att jag babblat mest, hoppas ni förstår vad jag menarT.ex. som jag läste i någon annan tråd, nån fick tipset om ett jättebilligt erbjudande, "bara" 10-15.000kr i 1:a klass. Men det är ju fortfarande 10-15.000kr?!Så, finns det något värde i att använda 2-4-1 i Economy? Ja, man sparar kanske mer pengar i Business+++ men man gör ju fortfarande av med mer pengar/poängKlicka för att utvidga...
Aramisa skrev:Nu verkar det alltså som det är ok att boka *A igen till SFO?!?Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Du kan ju alltid avboka din befintliga resa och boka SFO istället...Klicka för att utvidga...